torsdag, juli 12, 2007

Aflyst - forfra!

Fryseforsøget er aflyst, da jeg var løbet ind i en dårligt cyklus. Slimhinden var holdt op med at vokse, faktisk var det blevet mindre de sidste to dage, og det var bedst at aflyse forsøget. Dr. Svend sagde, at det ikke var noget at bekymre sig over - det sker bare en gang i mellem. I stedet foreslog han, at vi kørte direkte på med en lang cyklus. Så nu er jeg startet på nedregulering allerede i dag. Ved ikke rigtig hvad jeg føler, ikke så meget. Det er ok.

Jeg fik i øvrigt spurgt til, om det stadig er aktuelt med henvisningen til Riget ang. abortus habitualis, og det viste sig at jeg allerede er henvist. So far so good.

Signe

5 Comments:

Blogger Frøkenhat said...

Jeg synes altså virkelig, det er ved at være din tur til at få lidt medvind i det her behandlingscirkus. Så jeg krydser. Alt hvad jeg kan.

7:31 PM  
Blogger LOK said...

ØV BØV hvor træls !!!

Ja det må være lidt svært lige at finde den rette grimasse, når du nu lige havde sat næsen op efter det ene og så blev det til det andet.

Tanker LOK

5:01 PM  
Blogger Mira said...

Øv hvor surt Signe. Du MÅ da snart have sparet en ordentligt portion held op. Håber udredningen for gentagne spontane aborter kan give nogen svar.

11:18 AM  
Anonymous Anonym said...

Here we go, så er det vist dig og Amor i denne omgangl, nu skal det skisme lykkes.
Jeg satser alt på dig :-)

8:10 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Tik! Så er det din tur til at fortælle 8 ting om dig selv...

3:37 PM  

Send en kommentar

<< Home