tirsdag, juni 19, 2007

Hmmmmmm

Nå, dagens samtale med Svend hjalp ikke meget. Den blodprøve, der ikke var inden for normalen, blev tilsyneladende lidt opvejet af en anden, som var normal. Så der var ikke en entydig forklaring. Han konkluderede, at problemet MÅSKE var små blodpropper i moderkagen. Men han syntes ikke overbevidst. Han konkluderede også, at jeg nu var undersøgt meget grundigt, og at der ikke var noget, der øjensynlig var i vejen for, at jeg kunne få et barn. Der udestod en vandskanning, som jeg så skal have lavet 6 dage inde i næste cyklus. Det ville så vise, om der var noget med æglederne. Hvis den heller ikke gav resultat var der bare stædighed og tålmodighed tilbage, så ville det lykkes på et tidspunkt... Han ville dog foreslå, at man intensiverede behandlingen med magnyl (blodfortyndende) ved behandling. HM.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Forstår godt dit hmmm... det ville være rart med en klar diagnose og en klar plan.
I det mindste er du da blevet grundigt undersøgt denne gang. Det bliver interessant at se hvad vandscanningen viser.
Hmmmm og hmmmm.

9:41 AM  
Blogger Mira said...

Ja, det lyder godt nok lidt uldent. Igen kan man sige at lægevidenskab desværre ikke altid er særligt eksakt og langt fra altid har klare svar, hvilket er pisseirriterende!. Håber virkelig at det hjælper med magnylerne. Spændende at se hvad vandscanningen kan vise.

12:25 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Mand! Sikke et træls svar. Så er du jo lige vidt. Bort set fra selvfølgelig, at han har lovet, at stædighed virker - så jeg synes bare, du skal være rigtig stædig ved det næste forsøg! Et rigtig lille æsel!

7:36 PM  
Blogger Amor said...

Argh!!
holder også på HMMMM! nu havde vi jo d lige håbet på en revolution!

Nå men! - egentlig har man da hørt om flere der har haft god effekt af det blodfortyndende!

Håber sgu det bedste!

9:21 AM  
Blogger LOK said...

Tjaa...hmmmm... hvorfor kan læger aldrig give et klart svar? Især når du nu havde håbet på at han havde løsningen.

Måske spørger jeg lidt dumt, men har du ikke fået lavet en scanning af dine æggeledere før? Troede at det var obligatorisk - hmmm...

9:33 AM  
Blogger Vibstjert said...

Først, et stort tillykke med fødselsdagen, jeg håber du havde en god dag.

Hvad er så planen efter scanningen, udover stædighed, får I så ikke hjælp?

Det er skide frustrerende, at de faktisk ikke ved mere på gyn området. Da jeg var i udredning fik jeg at vide, at det kun er 40 procent af kvindens underliv og cyklus mm, de reelt ved noget om, da det stadig er et relativt nyt område for dem- ikke fordi det gør det mindre irriterende!

10:15 AM  
Anonymous Anonym said...

Træls... Da de fjernede mine æggeledere fandt de ud af, at de var meget betændte (lækkert) og det er jo altså sådan noget man ikke kan se på en vandscanning eller en alm. scanning. Det så jo ud som om der var passage i den ene æggeleder, men betændelsen slog formodentlig æggene ihjel. Man kan nok desværre ikke være 100% sikker uanset hvad man gør...

Men, når det er sagt så er jeg helt sikker på, at det nok skal lykkes for jer. Med alle de biokemiske graviditeter må der være en der sætter sig fast for at blive på et tidspunkt.
Søs

10:24 AM  

Send en kommentar

<< Home