torsdag, maj 03, 2007

Dominikanske Republik


















Jamen så lykkedes det af snørklede omveje at komme ind på vores blogkonto. Der var visse tekniske vanskeligheder. Men I skal da lige høre lidt om ferien.

Well det kan siges kort: Der er rigtig dejligt i Bountyland. Uendelige hvide strande med masser af hvidt sand og vajende palmer. Vandet er friskt og vældigt blågrønt. Inde i landet er der masser af frodig regnskov og bjerge. Der er smukt, lunt og caribisk. Så vi har bare slappet af og slappet af og - slappet af. Læst bøger, gået ture, set lidt, badet og solet lidt.

Dog blev ferien skygget lidt af, at jeg stadig var/er under svag mistanke for graviditet uden for livmoderen (Tester stadig svagt positivt, og jeg havde en lidt mærkelig 2 dages blødning under vejs). Ligeledes nåede både Jan og jeg at overstå en halsbetændelse. Men hva'. Alt i alt var det bare dejligt. Se venligts fotos for dokumentation..... (Jeg vil prøve at lægge dem ind i en bedre opløsning senere.)




2 Comments:

Blogger Mira said...

Lyder rigtig lækkert med din ferie!
Men lidt træls med den stadige mistanke om graviditet udenfor livmoderen...De var ikke bange for at lade dig rejse? Imens jeg havde min grav. uf. livmoderen siddende (dvs. før operationen) var jeg ude at rejse to gange (fordi lægerne ikke troede det var det....) og jeg har mange gange bagefter tænkt på at der godt kunne være sket rigtig ubehagelige ting imens jeg var væk. Men jeg er måske også lidt mere pessimist af natur...
Godt at du er hjemme igen og efter omstændighederne har det godt.

1:21 PM  
Anonymous Anonym said...

Det ser dejligt ud!
Træls med blødningsbøvl... :-(

6:54 PM  

Send en kommentar

<< Home