tirsdag, marts 20, 2007


Nå. Det var en hurtig omgang. 1 time fra vi kom - til vi gik. Svend valgte kun at tage 6 af de 12-14 stk, der var, ud. Mente åbenbart at han havde nok i dem?? Efterfølgende sagde han, efter at have set på dem i mikroskopet, at de fire af dem var meget fine, og at han var tilfreds.


Jeg synes jo, at det lød af lidt lidt. Men Jan mener, at Svend ved hvad han gør, og at der jo var masser af æg, han lod sidde, hvorfor der ikke er noget at være tudefjæs over. Mon ikke han har ret.


Så nu ligger jeg i sengen og er en smule "angehackert" mens jeg HÅBER håber håber, at de fire fine også består testen under det særlige spindelmikroskop, hvori man kan se om æggene faktisk også er så fine, som de ser ud til. For de særligt interesserede, læs mere her: http://www.nordica.org/composite-718.htm Herudover krydser jeg fingre for, at de fire - eller i hvert fald to af dem - deler sig fint til torsdag.

Krydser I med??

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Håbe..krydse...håbe...krydse.. håbe... krydse... håbe... krydse...

:-) Søs

1:35 PM  
Blogger LOK said...

IIhhh altså hvor spændende Signe!!!!

Kan godt følge dig i, hvorfor tog han ikke alle æggene ud. Men vi må jo tro på at de ved, hvad de gør. Og hvis han har taget alle guldæggene, så er det jo hvad der skal til.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig :):)

2:12 PM  
Anonymous Anonym said...

Krydser alt hvad jeg kan komme i tanke om! Sært, har aldrig før hørt om at de lod nogle af æggene sidde. Men det er selvfølgelig mere skånsomt for æggestokkene, hvis han alligevel kan se de ikke er til noget.
Pøj pøj, knæk og bræk og held og lykke.

4:51 PM  
Blogger Vibstjert said...

Du kan tro, der bliver krydset fra en anden vesterbroer. Jeg har arbejdet som gyn sygeplejerske, og har også kun hørt godt om Lindenberg, og han har helt sikkert sine grunde, til at lade nogle æg sidde. Det kan være, det gør et eller andet godt, at der sidder nogle der og 'hygger' sig.
Er virkelig spændt på at høre mere.
Med kryds herfra.

5:44 PM  
Blogger Mira said...

Krydser alt hvad der krydses kan !!!!! Knuser herfra...

8:05 PM  
Blogger Amor said...

Også krydser helt fra Randers!

9:58 PM  
Blogger Amor said...

Og navnet var Gitte
GitteK

9:59 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Krydser alt hvad jeg kan.

Og pointerer så, at få gode æg er meget, meget bedre end mange halvdårlige. Selv høstede jeg kun to gode æg ved mit sidste forsøg - og se hvordan det gik...

2:50 PM  
Anonymous Anonym said...

Krydser alt jeg kan komme til...
XXXX xxx XXXXX xxxx XXX XX :o)

Det gik fint her i dag - de forventede 5 kom ud i dag....

Nu håber jeg på sterinlys og Barry White på privathospitalet gør mine æg uimodståelige overfor sædbasserne.....

Glæder mig til at høre godt nyt fra dig i morgen.

XXXX XXXX XX XXXX XXXXXX

Kh Heidi

5:38 PM  
Anonymous Anonym said...

Held og lykke Signe!

(Er jeg den eneste, der har set, at hånden på billedet har 6 fingre?)

kh Snowie

6:31 PM  
Blogger HBT said...

Håber der er fine æg i morgen.

Synes nu det er en smule underligt han ikke tager alle æg ud, det har jeg ikke hørt om før. Du har ikke fået status i dag?

snowie: der er faktisk 7 fingre de 2 er jo krydsede så er det 4 + en tommelfinger ud over det

8:07 PM  
Anonymous Anonym said...

Flot talt af mig :-D

9:32 PM  
Blogger QVINDEN said...

Alt er krydset!

9:04 AM  

Send en kommentar

<< Home