onsdag, februar 14, 2007

Livet er andet end behandling...






Må lige dele en fed oplevelse med Jer. Jeg har lige været i Sevilla til NATO forsvarsministermøde. På vejen der ned, hvor vi fløj i forsvarets udmærkede challengerfly, blev vi "interceptet" som det hedder af to svejtiske jagerfly. De lå pludselig der på hver side af os, vinge ved vinge. Piloterne vinkede ind til os. Det var altså et flot syn....
(billederne er taget ud af vinduet i challengeren)



Mht behandling har vi besluttet at prøve en tur på en privatklinik i marts. Så kan vi altid vende tilbage til Riget og fryseæggene senere.....

6 Comments:

Blogger Mira said...

Ej hvor sejt. Det lyder som om du har et helt vildt spændende job. Det er godt at høre at det kan lade sig gøre at jonglere et krævende job og IVF på samme tid. Det kommer jeg jo nok også til på et tidspunkt...selvom jeg nok ikke bliver eskorteret af jagerfly på mine flyrejser ;-) Så det er rart at have en at spejle sig lidt i. Tak for det Signe :-)

8:08 PM  
Blogger soesterlystig said...

WOW... du oplever lidt mere end jeg gør i min kedelige hverdag må man sige:-) Glæder mig til at høre mere om det næste i skridt...

9:41 AM  
Blogger LOK said...

Hvor sejt Signe! Glad for at se at du er oppe i skyerne igen....hihi...

9:54 AM  
Blogger Solsikke said...

Wow, hvor er det cool. Tak for et indblik i din hverdag som helt sikkert er mere spændende end min. Men jeg håber dog snart at det er din tur til at drosle ned og holde barsel med dit helt eget vidunder!

Stort knus,
Solsikke

11:42 AM  
Blogger lykkejægeren said...

Wow, sikke en oplevelse. Det må da være enhver drengedrøm...
Hvilken privatklinik har i valgt ???

5:06 PM  
Anonymous Anonym said...

Sejt!
Held og lykke i marts. Håber det gør hele forskellen at det er forår, en ny klinik og simpelthen denne gang.

10:02 AM  

Send en kommentar

<< Home