søndag, januar 28, 2007

Halvvejs!


Så er der gået en uge siden, spunk 4 og spunk 5 kom hjem fra institutionen (Laboratoriet på Riget). Og der er en uge til blodprøven. Jeg synes egentlig ventetiden går ok. Jeg er ikke lige så nervøs som tidligere, det er jo - sørgeligt nok - blevet lidt rutineagtigt. Det skal ikke misforstås, for vi er stadig optimister. Men helt jomfuelige er vi jo ikke længere.....

Mht. status på min krop, så er mine bryster rocker-ømme og svulmende, men det har de faktisk været lige siden den ægløsende sprøjte, så det er nok svært at udlede andet af det, end at jeg fået hormoner i gennem ret lang tid ;o)

Weekenden er gået med bl.a. en tur på rejsemesse i Bellacenteret, - uha et kaos. Men vi fik da en bunke brochurer og tilbud med hjem. Så dem vil jeg nu sætte mig tilbage i sofaen med en kop te og pløje igennem. God søndag til dem som læste med...

Ps) Billedet skulle vise en blastocyst (æg der har delt sig mange gange) i livmoderen- ja tænk en gang :o)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg har tænkt på hvordan du mon kom igennem ventetiden, men det lyder da som om du hygger dig. Det er rart at høre.
Fint billede! Det er så syret at forestille sig at der kan komme et menneske ud af sådan en lille klump.
Hæng i, spunk(er)!

2:37 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Tænkte på dig, da jeg stod i supermarkedets kø i formiddags og følte mig kaldet til at købe en pakke Spunk!
Jeg har stadig en rigtig god fornemmelse med denne gang - håber jeg får ret, når resultatet kommer den 2.

12:46 PM  

Send en kommentar

<< Home