søndag, december 31, 2006

Godt nytår

Ja jeg skylder jo en tilbagemelding.

Jeg tog en test i går aftes og to her til morgen. Af dem var to helt og aldeles negative. Men der var en, hvor der var en lille bitte skyggeagtig streg. Men altså - testen var en af de her fine, der skriver: ikke gravid, og det gjorde den lynhurtigt. Det var først, da jeg tog hatten af efter 5-7 minutter, at jeg kunne se at der inde på det normale test vindue var en tydelige kontrolstreg og den svageste nummer to streg. Så altså - det er lidt svært, at sige noget begavet om de test, og det er også kun 10. dagen efter oplægning og 14 dagen for ÆL sprøjten i dag. Faktisk var det nok bare for dumt, at jeg tog nogen tests overhovedet, for jeg kan jo ikke rigtig bruge resultatet til noget. Men ville jo gerne vide, om jeg kunne tage et glas champagne i aften eller ej....... Det ved jeg så ikke.

Herudover vil jeg gerne ønske alle, der læser med, ET FANTASTISK (og hvor det er ønsket) FERTILT 2007

Selvom jeg hader den reklame, vil jeg alligevel citere, fordi det her er helt rigtig:
- Fordi vi fortjener det ;o)

10 Comments:

Blogger Frøkenhat said...

Måske et halvt glas champagne til dig i aften?! Så kan det vel ikke gå helt galt...

Jeg krydser nu stadig og håber. Og henholder mig til en sygeplejerskes udtalelse om, at man ikke kan bruge tissetests til noget som helst så tidligt i forløbet. Skal vi ikke tro på, at hun har ret, så alle stregerne dukker op i næste uge...

Under alle omstændigheder: Godt nytår!

11:17 AM  
Blogger LOK said...

Holder med Frøkenhat - det er for tidligt at teste.

Jeg fortsætter med at krydse!

Godt Nytår - Lok

2:22 PM  
Blogger Unknown said...

Håber håber håber at supertesten får ret i den lille skygge...
Godt nytår du kære.
PUK

2:31 PM  
Blogger Mira said...

Krydser stadig og venter spændt på næste test resultat.

Nytårsknus fra Mira

1:18 PM  
Blogger Solsikke said...

Rigtig godt nytår!

Uh, det er jo en gyser. Jeg håber at du får en rigtig god start på det nye år med en rigtig dejlig positiv test lige om lidt!

Stort knus,
Solsikke

5:14 PM  
Blogger Solsikke said...

Held og lykke i morgen søde!

4:12 PM  
Blogger lykkejægeren said...

Åhhh, hvor er det bare spændende. Jeg krydser alt hvad man kan krydse. Lad os høre hvordan det er gået !!!

6:20 PM  
Blogger Majer said...

Så er det dagen før den RIGTIGE testdag. Krydser fingre for dig og vil tænke på dig i morgen!

Hilsner fra Majer

10:36 PM  
Blogger LOK said...

Kære Signe

Sender alle mine positive tanker til dig, og håber det bedste.

Lok

9:30 AM  
Blogger Frøkenhat said...

XXXXXXXX

11:03 AM  

Send en kommentar

<< Home