søndag, november 26, 2006

Mens vi venter på mens

I ventetiden indtil vi forhåbetnlig kan komme igang med et december forsøg, stiller jeg lige et spørgsmål til at alle Jer, der ligesom mig har været på hormoner nogen gange. Efter den sidste omgang på menupur, som jeg ikke rigtig reagerede på, er jeg begyndt at fælde. Jeg taber simpelthen SÅ meget hår hele tiden. Børsten er fuld af hår, hver gang jeg reder håret, og det filtrer, som det aldrig har gjort før. Er der nogen af Jer, der oplevet det??

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg har også i forbindelse med mine 3 stimuleringer tabt mængder af hår.

kh. LHM

9:41 AM  
Blogger QVINDEN said...

jeg fælder også abnormt meget - og det er sådan set først nu, at jeg kæder det sammen med hormonerne. Men det tror jeg da faktisk har en sammenhæng ... så ikke nok med at vi er barnløse, så er vi også på vej til at blive skaldede :-) Hmn...

11:35 PM  
Blogger Amocca said...

Fælder abnormt meget og har gjort det i et par år ... altså vi taler at hvis mit hår er filtret og jeg hiver fingrene igennem det kan jeg ligefrem få hele "klumper" af hår med ud... ikke godt!

Jeg har ikke tænkt over at det kunne skyldes hormonerne, men du har nok ret i, at det først startede efter alt dette....

Har dog egentlig tænkt, at det var et biprodukt at stressen ved behandlingerne og ikke behandlingerne selv...

Jeg fælder stadig voldsomt nu - et år siden sidste forsøg - men jeg er jo også lige blevet diagnosticeret med stress...

Don't know...

Heldigvis har jeg meget og tykt hår, så jeg er endnu ikek skaldet ;)

7:38 AM  
Blogger lykkejægeren said...

Kære Signe
Jeg har prøvet det samme flere gange. Hormonerne påvirker kroppen på rigtig mange måder, bla hud og hår. Synes også min krop har ændret sig efter mange år i behandling...

6:06 PM  

Send en kommentar

<< Home