torsdag, januar 04, 2007

Testen var negativ. :(

11 Comments:

Blogger LOK said...

ØV ØV...

Hvor ærgeligt og træls (som vi siger her hvor jeg sidder) !!!

Føler med dig.

Lok

1:46 PM  
Blogger Frøkenhat said...

For fanden da også! Det er jeg ked af at høre.

2:40 PM  
Anonymous Anonym said...

Øv det er uretfærdigt..

3:10 PM  
Blogger soesterlystig said...

Øv... :-(

3:14 PM  
Blogger Solsikke said...

Øv og sgu og alt muligt andet!

Jeg føler med dig...

Trøstekram,
Solsikke

3:29 PM  
Blogger lykkejægeren said...

Åhhh, øv hvor jeg bare kender den følelse du sidder med lige nu.
Der er ikke mange trøstende ord der hjælper.
Jeg håber du finder styrken og kommer op på hesten igen...
Der er kun en vej og det er frem. Få lagt en ny plan hurtigst muligt så ventetiden ikke bliver for lang. DET SKAL LYKKES !!!
Knus og tanker...

3:51 PM  
Blogger Mira said...

Nej for f..... Nu troede vi lige den var der!

Trøsteknus herfra

7:51 PM  
Blogger Unknown said...

RØVGUITAR!

Dumt og uretfærdigt er det da.

ØV.

Trøste-KRAM PUK

10:07 PM  
Blogger MariaG said...

Pis pis pis!!

Mange varme tanker!

Maria

3:33 AM  
Blogger Majer said...

Øv!! Er virkelig ked af det på jeres vegne!

Varme tanker fra Majer

7:44 AM  
Blogger Freudika said...

:-(

Det var jo ikke Sådan det skulle være ...

10:53 PM  

Send en kommentar

<< Home