onsdag, januar 31, 2007

Lettere hysterisk indlæg fra ventesalen....


Optimisme og pessimisme skiftes til at styre. Vi har egentlig været nogenlunde optimistiske i et stykke tid. Mine dutter var ømme og spændte, og det virkede jo lovende. I går aftog brystspændingerne en del, og det sendte humøret et par grader mod syd - især hos mig. Ved jo godt at det ikke behøver at betyde noget og alt det der, men jeg er jo ret god til at bekymre mig. Så optimismen fik lige et drag over nakken. Heldigvis var der jo så sindsoprivende håndbold på tv til at aflede opmærksomheden. Fy for den lede, hvor var det spændende.

Nå, det var blot en lille stemningsrapport fra den kolde uinspirerende behandlingsventesal, hvor "de stakkels rejsende" venter på himmelekspressen - eller endnu en afgang til tudestrup. Må hellere stoppe her, inden min poetiske åre flyder endnu mere over af selvmedlidende melankoli ;o)

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Køb et ugeblad og en is....
så ankommer himmelekspressen før end du aner



-BAAAAAH!
ej jeg har ikke det klogeste at sige...

Håber bare så meget!!!

GitteK

10:08 PM  
Anonymous Anonym said...

Krydser fingre og venter og håber det bedste for jer ;)

11:31 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Ventetiden er drøj. Håber den går. Og pas nu på ikke at hoppe for højt og overanstrenge dig, når drengene skal i aktion igen i aften.
Var selv lige ved at gå i fødsel ved kvartfinalen... ;-)

10:21 AM  
Anonymous Anonym said...

Kom nu hep hep spunk 1 og spunk 2, så Signe kan komme en tur med himmelekspressen.

5:13 PM  
Blogger Signe og Jan said...

Heldgivis kom brystspændingerne lidt igen,så nu er jeg tilbage ;o) Håber!!!!

5:19 PM  
Blogger soesterlystig said...

Vil du smugteste?

7:54 PM  
Blogger Signe og Jan said...

negativ tissetest her til morgen (12. dagen)

7:26 AM  

Send en kommentar

<< Home