fredag, februar 02, 2007

negativ hjemmetest her til morgen (12. dagen)

11 Comments:

Blogger Frøkenhat said...

Åh nej! Hvordan kunne du dog også finde på at hjemmeteste? Nå, men lad nu være med at drukne sorgerne i rødvin i aften alligevel - jeg tror stadig mere på den officielle blodprøve. Og før du har resultatet af den insisterer jeg på at holde fast i håbet! Krydser lidt ekstra hårdt weekenden over. Og sender dig masser af positive tanker og styrke ad telepatiens vej.

10:31 AM  
Anonymous Anonym said...

nej nej nej
Pis og lort

10:53 AM  
Blogger Unknown said...

Røvguitar!
Det var skisme da ikke meningen. Jeg holder stadig på blodprøven og krydser så det knager.
PUK

11:22 AM  
Anonymous Anonym said...

Ih nej jeg hader de dumme negative test.


Stort knus til dig Signe

12:39 PM  
Anonymous Anonym said...

Ih nej jeg hader de dumme negative test.


Stort knus til dig Signe

12:39 PM  
Blogger LOK said...

ØV ØV ØV
Krydser fingre for at den bliver positiv på mandag.

12:55 PM  
Blogger Majer said...

Krydser fingre for at der sker et mirakel i løbet af weekenden.

Varme tanker fra Majer

5:01 PM  
Blogger Mira said...

øv, lad os krydse for at hCG stiger over de næste par dage.

Knus fra Mira

6:17 PM  
Anonymous Anonym said...

:o( NEJ!!!

....SGU!!!

Kæmpe kram
GiiteK.

2:08 PM  
Blogger Signe og Jan said...

PLETTER brunt

3:16 PM  
Blogger Unknown said...

Øv øv øv. Nej hvor dumt og rædselsfuldt uretfærdigt.
Tænker på dig.
PUK

7:37 PM  

Send en kommentar

<< Home