tirsdag, juni 12, 2007

Sommer update


Søs spørger til hvad der sker, og om vi er gået i sommerhi. Well vi venter på blodprøvesvar, som snart må være der. Så skal vi have en tid hos onkel Svend. Vi håber det kommer til at ske snart, så helt i hi er vi ikke gået ;o)


Ellers var jeg på besøg i Jylland i weekenden, hvor et nyt eksemplar af menneskeracen skulle inspiceres. Venindes datter på 2 mdr. - Yderst vellykket model, og jeg vedhæfter et lille foto, som nok vil dokumentere, at det er sandt, når jeg siger, at jeg gerne vil have en selv....

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Og iiih hvor det klæder dig:-)
Søs

9:50 AM  
Blogger Mira said...

nååh, et sødt billede. Håber det videre forløb går som det skal!

10:27 AM  
Blogger Solsikke said...

Hvor er I søde sammen.

Held og lykke med Svend. Jeg tror på det, nu hvor du er i kløerne på ham....

Knus,
Solsikke

3:02 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Og tænk - lige om lidt er det din egen lille basse, du sidder med i armene. Jeg glæder mig simpelthen så meget til at læse om næste forsøg - med en happy end!

8:46 PM  
Anonymous Anonym said...

Meget klædeligt barn! Sådan en må du have! Håber det lykkes og at blodprøverne snart kommer og viser det, som vil få det til at gå hurtigst...

8:48 PM  
Anonymous Anonym said...

Dejligt barn.
Jeg kan nu allerbedst lide mine egne, selvom det er sidste og forrige års "modeller" ;-) så klæder de mig nu bedre end noget andet i livet (årh okay, min mand også, men har er jo en model '68;))

Pøj med næste tur i tromlen!

Stina det .... æsel :-)

PS: Fin kommunikationsdame I har jer dér inde du ved hvor, så lige en artikel med fint gruppefoto und alles. ;-)

2:29 PM  
Blogger Signe og Jan said...

Øhmn Stina, forstår ikke helt det sidste du skriver foto??

7:28 PM  

Send en kommentar

<< Home