tirsdag, juli 03, 2007

"Normal"

Vandskanningen i dag viste intet unormalt. Fin, fin livmoder og udmærket passage gennem æglederne. Så heller ingen forklaring der. Jeg er normal. Intet at hente. Mærkeligt at man nærmest håber, at der er noget galt. Men det er der altså ikke.

Hvis vores ene lille fryseæg overlever optøningen, smider vi det op i denne cyklus, og krydser fíngre for et mirakel der. - Vi har jo ikke stor fidus til fryseæggene, men det skal jo da forsøges.

Herefter tager vi en ny statussnak med Svend om, hvad hulen vi skal gøre nu.....

7 Comments:

Blogger Buddhababy said...

Hej Signe

Vi er i samme båd med at være uforklarligt barnløse, det grimmeste løs-ord i universet og så er vi også i samme alderskategori.

Jeg vil bare sige at jeg læser med og hepper på dig.

Det skal nok lykkes.
Spiffen

6:11 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Kender godt den der fornemmelse af at håbe på, at de finder ud af, at noget er galt - for så synes man jo, at der må være en løsning og en vej frem.

Er du ok? Jeg kan virkelig godt forstå, hvis du føler dig lidt slidt i kanterne for tiden...

7:55 PM  
Blogger Vibstjert said...

For pokker da, kan også godt følge dine tanker og frustration, at kunne få en fyldestgørende forklaring ville være rart.
Jeg sender også bare lidt tanker og krydsede fingrer herfra.

10:42 AM  
Anonymous Anonym said...

Pokkers, hmmmmm.
Kunne have været rart med et klart svar.
Hepper på fryseæg + magnyl.

12:07 PM  
Anonymous Anonym said...

Altså for pokker da også Signe, nu fortjener du sgu snart meget snart noget vind i sejlene.

Sender dig er kæmpekram

3:52 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Signe,
Håber det lykkes med fryseæg !
Lidt info som du måske kan bruge.
Jeg har fået foretaget både en vand- og røngentscanning (HSG), som viste et problem med passagen på venstre æggeleder men højre skulle være fin. Efterfølgende har jeg dog fået foretaget en kikkertoperation hvor det viste sig at begge æggeledere var lukket (de er nu fjernet), så de scanninger kan åbenbart snyde. Jeg håber nu, det det var grunden til, at IVF ikke lykkes i første omgang for os. Held og lykke fra Lene

5:26 PM  
Anonymous Anonym said...

Signe, hvis det nu ikke lykkedes, så synes jeg at du skal bede om at blive henvist til Ole Bjarne Christiansen fra Riget. Du kan læse om Abortklinikken her:
http://www.rigshospitalet.dk/rh.nsf/Content/fertilitetsklinikken~hjlpvedgentagneufrivilligeaborter

8:49 PM  

Send en kommentar

<< Home