fredag, juni 29, 2007

undersøgelse

På tirsdag skal jeg til den hersens vandskanning af æglederne. Så får vi se, om Svend har noget mere at sige efter den. Må indrømme at jeg stadig er lidt træt af sidste samtale, hvor jeg synes han anlagde en noget anden vinkel, end den han sendte os hjem med efter den statussamtale, vi havde før blodprøverne....

Før blodprøverne mente han, at det var æglederne, der nok var problemet, men at vi tog blodprøverne for at udelukke noget i dem. Da blodprøverne så var taget, og han ikke så nogen indlysende forklaring i dem, så sagde han, at vi for en god ordens skyld skulle chekke æglederne - men at sandsynligheden for at det var der problemet var - var lille?? Ja jeg er forvirret, men fik af en eller anden grund ikke rigtig spurgt til forskellen, måske fordi han selvfølgelige ikke kan huske, hvad han præcis sagde den gang for en måned siden. Men når man står i den anden ende er det frustrerende. Nå det var så lidt brok, bær over med mig, jeg er barnløs på 4. år...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Brok dig endelig al det du har brug for, der er jo blandt andet det vi er her for :-)
Jeg håber altså, at du snart kan få noget sammenhængende viden...

10:06 PM  
Anonymous Anonym said...

Hm... igen er det vist den mest passende kommentar. Hvis ikke vandscanningen viser noget epokegørende, må du klø på med krum hals igen - nu med magnyl. Frustrende at der ikke synes at være et klar svar.

6:50 PM  
Blogger Amor said...

Jeg forstår dig!
Kan du på en eller anden måde få din frustration fortalt til den gode Svend?! -det tror jeg ville være en god idé!?


Har du i øvrigt fået tjekket dit stofskifte!?
-bare lige en tanke...

10:22 AM  
Blogger Frøkenhat said...

Hvad tænker du mht stofskifte, Gitte - spørger jeg, som har tumlet med forhøjet stofskifte i nogle år og har tænkt på, om det mon kunne være en del af forklaringen...

Og Signe - kan sgu godt forstå, at du er forvirret og frustreret. Du trænger til et klart svar. Og en baby. Nu!

Og er det ikke bare underligt, at man som velfungerende, tjekket, klog og toptunet kvinde af uransagelige grunde ikke får spurgt godt nok ind til de kittelklædtes forklaringer. At man ikke kræver og forlanger klare svar. Går dem på klingen. Afkræver argumenter for påstande og andre udtalelser. Det ville vi jo for pokker gøre i embeds medfør...
Men jeg kender det - sad også flere gange derhjemme og kom i tanker om alt det, jeg skulle have spurgt om eller sagt.

Men åh hvor jeg håber, du får et tydeligt svar lige om lidt.

7:44 PM  
Blogger LOK said...

Kan udemærket sætte mig i dit sted, nu troede du lige at du kunne få løsningen. Så det er helt ok at du brokker dig - det ville jeg også have gjort.

Held og lykke med vandskanningen i morgen.

11:07 AM  

Send en kommentar

<< Home