tirsdag, januar 24, 2006

Believe it or not - vi venter en cyklus

Det lyder måske paradoksalt, at vi - oven på al min hylen om udsættelser og ventetid, har besluttet at skubbe fryseforsøget en cyklus. Men sandheden er, at jeg lige er startet i mit nye job, og det kræver virkelige mange vitaminer at følge med her. Jeg har hørt, at det er vigtigt at have sin sjæl med, og jeg er simpelthen ikke med endnu. Samtidig kom mens så en uge tidligere end forventet, hvilket lagde yderligere pres på. Så summa sumarum fryseforsøget udskydes til primo marts.

5 Comments:

Blogger HBT said...

Så længe det er en beslutning I selv tager er det også ok - det er straks værre hvis det er udefrakommende ting som laver om på ens planer.

Knus

6:03 PM  
Blogger HBT said...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

6:03 PM  
Blogger Solsikke said...

Kære Signe

Det lyder fornuftigt. Der er ingen grund til at kaste sig ud i noget, hvis man ikke er klar.

Lad os håbe at marts er jeres lykkemåned - så kan I få jeres egen lille nisse senere på året!

Knus,
Solsikke

8:44 AM  
Blogger Mira said...

Kan godt forstå dig mht arbejdet. Det kan være svært at få det hele til at hænge sammen og det er ret anstrengende at finde på "historier" hele tiden når man er fraværende.

9:29 PM  
Blogger Freudika said...

Jeg synes ventetiden får en hel anden karakter, når den er selvvalgt :-) ...

Marts må være månedEN! Det vil jeg gerne være med til

1:28 PM  

Send en kommentar

<< Home