fredag, december 02, 2005

Nye verdensborgere

To nye verdensborgere har gjort deres entré på det seneste. Kusine Camilla har fået en lille Rasmus og veninde Marie har fået en lille Camilla i tirsdags. Hermed har både min søde og kække gudsøn Mads samt min nuttede guddatter Lisa fået en søskend! Kæmpe tillykke, hvis I læser med. Hvor er det stort!! Mit hjerte giver faktisk et lille hop af glæde for jer, mens jeg skriver dette! Jeg er samtidig dybt taknemmelig for, at jeg føler glæde frem for misundelse. Jeg er nemlig i den heldige situation, at jeg ikke bliver særligt misundelig på andres børn. Altså selvføligelig kan jeg da godt få et lille stik, der minder mig om, hvor gerne vi vil have en, men jeg har det ikke dårligt med, at dem jeg holder af får børn. Faktisk har jeg det værre med, at folk jeg ikke kender så godt bliver gravide. Jeg er bevidst om, at mange der er i behandling, har det meget sværere med "det" end mig. Det må være virkelig hårdt, og jeg er glad for, at jeg ikke er ramt så hårdt i den sag. For så kan jeg jo frit nyde alle de dejlige børn, som er kommet til i vennekredsen og familien de senere år. Og dejlige det er de!! Egentlig tror jeg, at mit forholdsvis ukomplicerede forhold til de nye verdensborgere baserer sig på, at jeg inderst inde er overbevist om, at det nok skal lykkes for os også. Om ikke på den ene måde, så den anden eller den tredje. God weekend, folks!

Mht. vores situation - intet nyt. Venter. Håber.

5 Comments:

Blogger Solsikke said...

Tillykke med "familieforøgelserne". Babier er dejlige!

5:17 PM  
Blogger soesterlystig said...

Jeg har det faktisk også helt fint med børnefødsler og glæder mig meget over dem - det er graviditetsannonceringerne der plager mig - og det er desværre noget der er kommet efter jeg aborterede:-( Men dejligt med to nye verdensbborgere - velkommen til verden!:-)

6:44 PM  
Blogger Spirren said...

Tillykke med dem :-)

Hvornår skal du have taget den 5 blodprøve Signe?

6:56 PM  
Blogger Signe og Jan said...

Blodprøve 5 burde nok være taget i fredags, men jeg gad ikke. Vil prøve at nå det i morgen.

7:12 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Signe,

tak for den lille post om Rasmus, vi glaeder os meget til at se jer i juledagene. Vi krydser fingre for at at det sker naeste gang - hvis laegerne er positive saa maa vi ogsaa vaere det.

Camilla

8:33 PM  

Send en kommentar

<< Home