tirsdag, november 01, 2005

Tanker - tæt på deadline

Så er der ikke mange dage til test...... Faktisk kunne jeg nok godt smugteste nu, men det ville være et lidt usikkert resultat. OG jeg tør ikke af flere grunde. For det første fordi vi som sagt kunne risikere at få et forkert resultat. For det andet fordi jeg er en kylling. Tænk en gang her har jeg gået og ventet på, at der skulle gå 2 uger, og nu hvor de er ved at være omme, ja så ville jeg næsten ønske, at der var flere dage til. For og nogle dage kan vi jo være slået hjem for denne gang, og så er det immervæk sjovere at være "gravid indtil det modsatte er bevist".

Uhhhh når jeg vender tilbage næste gang er det med et thumbs up (30%) eller down (70%). Kryds fingre.

3 Comments:

Blogger soesterlystig said...

Jeg har rigtig gode fornemmelser - ja, faktisk er jeg næsten sikker på, at du er gravid - Men jeg er jo ingen spåkone, så vi må bare vente og se!! Mine fingre er hvert fald krydsede!!:-)

9:15 AM  
Blogger HBT said...

Gud hvor jeg har det NØJAGTIGT lige som dig. Har købt 2 tests i dag som IKKE må bruges før tidligst fredag. Ved sku ikke om jeg tør. Er så bange for hvad den viser (bange for negativt)

Krydser fingre for dig.

Knus

11:21 AM  
Blogger Signe og Jan said...

Søs - Jeg håber du har ret......
hbt - Jeg krydser fingre dne anden vej ;o)

1:10 PM  

Send en kommentar

<< Home