onsdag, oktober 12, 2005

Vi ses!


Væbnet til tænderne med sprøjter, vædsker og nåle smutter jeg nu et kort smut til London, hvor der er EU ministermøde. OK med lidt adspredelse faktisk. I aften er fri for pligter, vi skal blot ud at spise og på pub. (fornuftig minister:0) I morgen skal vi se på fly og tale krisestyring i Bosnien.
Og nu til noget helt andet - Fredag står den på første skanning, så må vi se om jeg er en god høne, eller hormondosis skal sættes op. Jeg håber det ikke, for den lave dosis jeg får nu, har ikke handicappet mig i særlig grad. Lidt mere pjevset, måske. Men ikke noget at tale om.

3 Comments:

Blogger HBT said...

God tur Signe - er du Minister???? eller måske nærmere sekretær eller ligende for en sådan?

Knus

3:33 PM  
Blogger Solsikke said...

God tur og held og lykke på fredag. Lad os håbe at din dosis er helt perfekt!

Knus,
Solsikke

9:34 PM  
Blogger Signe og Jan said...

Nahj ikke minister hbt, men jeg arbejder for ministeren. :o) Desvaere loeb jeg toer for puregon, saa jeg fik kun 75 istedet for 125 enheder i gaar.:o(
Jeg haaber ikke det oedelaegger noget......

2:33 PM  

Send en kommentar

<< Home