fredag, oktober 07, 2005

PIV - og så videre

Normalt er jeg ikke noget tudefjæs, men hold da op. Det var dælen fisme ik' sjovt at få punkteret cyster. På to panodiler stak de en 20 cm nål på en skanner ind, og så gik den vilde skattejagt. Cysterne flyttede sig forståeligt nok, når lægen forsøgte at stikke, og der blev lavet ret mange huller i Signes indre. Når de så endelig fik nålen ind i krabaten, så sugede de, og det var faktisk også ret træls. For nu at sige det lige ud: Det gjorde NAS!! Til sidst måtte de stoppe, fordi jeg tydeligvis var ved at besvime og/eller kaste op. De fik ikke helt has på dem, og der er ingen tvivl om, at de også var vældigt overraskede over, at det var så svært at få dem. Men, men, men - efter at have ligget lidt ned kom farven langsomt tilbage i kinderne, og jeg har nu taget mit første skud ægstimulerende hormon. Så fremad i løb. En enkelt formaning skal der dog lyde: Don't try this at home kids!

5 Comments:

Blogger Mira said...

Yikes det lyder ikke rart. Er selv blevet "truet" med en lignende punkteringsprocedure sidste IUI, men det blev heldigvis ikke til noget.

10:58 AM  
Blogger Solsikke said...

Øv din stakkel. Jeg håber at du har det godt i dag, og ikke er helt smadret.

Held og lykke med stimuleringen. Skal du så scannes på 8. dagen?

Knus,
Solsikk

11:09 AM  
Blogger HBT said...

Av for den da det har godt nok ikke været rart. Jeg ville godt nok ikke bryde mig om det UDEN bedøvelse ud over 2 panodiler. Det er jo sådan de gør ved udtagning men der er det jo under bedøvelse.

Håber alt ser fint ud på scanningen på lørdag????? Og der er fine folikler.

12:24 PM  
Blogger Signe og Jan said...

Jeg skal skannes på fredag. Det bliver spændende

3:38 PM  
Anonymous Anonym said...

Signe vi krydser fingre, forhaabentlig bliver resten af forloebet mindre pinefuldt. Held og lykke paa fredag.
knus,

Camilla

11:10 PM  

Send en kommentar

<< Home