lørdag, august 27, 2005

En god dag!

Fredag blev en god dag i Cirkus Behandling. Vi fik plads til opstart af behandling! Det var J, der tog i mod beskeden - og det er der en grund til.

Sidste måned, som egentlig skulle have været opstartsmåned, var der nemlig ikke plads. Så vi blev afvist med beskeden - prøv igen i næste måned. Uha en skuffelse. Jeg stortudede og råbte en lille bitte smule af den sagesløse dame i den anden ende. Føj - hvor er der mange følelser at kontrollere, og ja det går ikke altid lige godt. Jeg ved jo godt, at sekretæren ikke kan gøre for det, men når man har ventet i to år - alt imens det biologiske ur har tikket ubarhjertligt og irriterende højt, ja så er fornuft klart underlegen følelse. Så altså denne gang lod jeg J om at modtage dommen. Og det gik jo meget godt ;o) 15. september skal vi møde til opstart. Hormonbehandling kom an! Jeg er SÅÅÅ klar.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej I to
Jeg bli'r sgu' da så'n helt tudefjæs'agtig, når jeg læser det her - jeg ønsker sådan for jer, at det lykkes - NU!!! Og Signe - jeg kan godt forstå, du gik i selvsving, da du fik beskenden "vent en måned mere". En måned er jo en fucking livstid i det univers :o( Jeg krydser alt, hvad krydses kan, og vi glæder os til at se jer igen - snart - også selvom der er overhængende fare for at få bidt hovedet af en stærkt hormonel Signe ;o)
Til sidst: Der var virkelig nogen, der kunne lære af jeres åbenhed omkring projekt Barn-der-ikke-lige-kommer-med-det-samme. Jeg tror, jeg vil oprette en side som denne i forbindelse med Magnus' kommende operation - så slipper man for at forklare de samme ting gang på gang på gang på gang på gang.....
Stor knuser til jer begge fra The Mette Beast

10:06 AM  
Blogger Signe og Jan said...

Hej Metta
Nej det er ik så nemt det her. Til gengæld kan jeg anbefale en sådan side. Både p.g.a. den nemme informationskanal, men også fordi det har en vis terapeutisk effekt at skrive til sådan en elektronisk dagsbog. Vi vil meget gerne se jer, så må vi se om jeg kan opføre mig ordenligt ;o)

10:10 PM  

Send en kommentar

<< Home