torsdag, september 29, 2005

En uges udsættelse

Well så går der lige en uge mere .... Skanningen i dag viste, at nogle forvirrede ægblærer under nedreguleringen var blevet til cyster på den ene æggesstok, og de skal væk, inden vi starter hormonstimuleringen. Så vi har fået en ny tid om en uge. Lægen forsikrede om, at det ikke var noget at bekymre sig om. Hvis de ikke er væk næste uge, ville hun punktere dem, så vi kunne komme videre under alle omstændigheder. Men lidt øv var det jo alligevel. Tålmodighed dit navn er ikke kvinde/Signe.

7 Comments:

Blogger HBT said...

Ihhh hvor jeg kender det - sådan var det også ved mig i mit første forsøg kombineret med mangelende mens.

Mine cyster forsvandt selv så håber dine også vil gøre det.

Knus

12:23 PM  
Blogger Pia said...

Jeg er bare ved at se rødt overfor ordet udsættelse...
Men vi har jo selvfølgelig også ventet over et år nu, så det er nok derfor.
Håber næste skanning viser at du er klar til opturen.

Pia

7:29 PM  
Blogger Signe og Jan said...

Ja ventetid er ligesom blevet dagens orden. Vi vil jo bare gerne have børn - er det nu også for meget forlangt ;o) Men tak for jeres ønsker.

8:52 AM  
Blogger Solsikke said...

Kære Signe

Hvor er det dog bare irriterende at skulle vente en uge ekstra. Jeg håber at cysterne går væk af sig selv, og alt er fint på torsdag. Nu er der kun en halv uge til...

Knus,
Solsikke

11:58 AM  
Blogger soesterlystig said...

Har også prøvet det.. men de punkterede den bare og det gik fint - jeg blev faktisk gravid i den cyklus. Nu sidder der en lillebitte cyste på min venstre æggestok, men den er så lille, at den ikke generer.... Heldigvis, da det ikke lader til den har tænkt sig at forføje:-)

2:35 PM  
Blogger Monja said...

Jeg har prøvet det med cyster to gange, senest under nedreguleringen i dette forsøg. Begge gange er de forsvundet af sig selv. Pisse-irriterende – ingen tvivl om det.

8:41 PM  
Blogger HBT said...

Så er det i morgen du skal scannes - håber alt er ok.

12:30 PM  

Send en kommentar

<< Home