søndag, september 25, 2005

Jep så kom den første hedetur


For en frossenpind som mig var det interessant at sidde i et uopvarmet køkken i badekåbe her til morgen og kampsvede, mens manden rystede på hovedet, og sagde - nej der er ikke varmt herinde -tværtimod. Jeg knaldede vinduet op flåede kåbeærmerne op. pyhhhh. Så kære kvinder i overgangsalderen - jeg ved hvad I taler om ;o) Mit humør er dog fortsat nogenlunde normalt. Til tider lidt skarp og til tider lidt en drillepind kan jeg nok godt være, men hvis sandheden skal frem, er det vel ikke helt unormalt for mig. Selvom jeg jo er kendt for mit blide væsen sådan helt generelt ;o) På torsdag har vi tid på Riget til skanning, så må vi se, hvornår vi skifter fra nedregulering til æglægning, gok gok gok. God søndag.

1 Comments:

Blogger HBT said...

Synes du er heldig at du først har fået den første tur i dag. ;-)

Jeg har siden nedreguleringen startede haft flere om dagen. Og i aftes syntes min kæreste at det var så koldt her i huset at vi skulle have gang i brændeovenen for det kunne ikke passe man ikke kunne nøjes med en t-shirt.

Hmmm nej hva med at tage en trøje på i stedet jeg var ved at DØ af varme flere gange.

Håber vi snart kan slippe disse bivirkninger.

God søndag

2:59 PM  

Send en kommentar

<< Home