mandag, oktober 17, 2005

Så sker der noget!


Dagens skanning viste, at der nu er 12-15 æg, der er klar. Planen er lagt - æggene skal ud torsdag. Og befrugtes de, som vi håber, skal de op igen lørdag formiddag. Så kommer der 14 dages venten, indtil vi har et resultat af Techno baby opus 1. Rart at være kommet hertil. Så må vi håbe, at den teknologiske version af blomsten og bien fungerer efter hensigten. Ellers må vi jo afsted igen. I hvert fald synes jeg ikke, at det her indtil nu har været helt forfærdeligt. Såååh deet.
Krydses der fingre og tæer lørdag vil vi da være eder grumme takskyldige.

4 Comments:

Blogger Solsikke said...

Held og lykke til jer begge.

En julibaby lyder jo ikke helt tosset!

Knus,
Solsikke

4:33 PM  
Anonymous Anonym said...

Vi er jo i samme båd,... æg ud torsdag og håber på at de skal retur lørdag. Jeg er dog ikke en "superhøne" som dig, da jeg kun har 5 æg,... men sådan er det bare i min verden (det er vores 4 ivf/icsi behandling) Mette

10:04 PM  
Blogger HBT said...

Sikke en god æglægger du er. Jeg skal også have æg ud i morgen torsdag men skal først til oplægning søndag da det er sådan de kører det i Brædstrup.

Håber det går dig godt i morgen.

7:27 PM  
Blogger Signe og Jan said...

Tak. Held og lykke til Mette og HBT

8:20 PM  

Send en kommentar

<< Home