fredag, november 25, 2005

HCG 14

Dagens boldprøve - nummer 4 i rækken - afslører, at kroppen har givet slip på de sidste graviditetsceller, og niveauet er faldet til 14. Vi skal dog afsted endnu en gang, for de skal følge det ned til under 2. Jeg tror efter hånden ikke jeg ville slippe fra en narkorazzia med alle de stik i armen.

Nu er det store spørgsmål, hvornår næste mens kommer. For det er åbenbart et helt åben spørgsmål - efter en graviditet, kan der godt gå kludder i det. Den usikkerhed er jo lige, hvad vi manglede.

Nå men summa sumarum, kroppen har fattet det, men usikkerheden om næste forsøg består. God weekend mine damer og herrer. Tænk 1. advent er i denne weekend. Julen er kommet listende og nu har vi balladen.

3 Comments:

Blogger Solsikke said...

Kære Signe

Jeg håber at menstruationen kommer snart, så I kan få afklaring om at komme videre i "cirkusset".

Stort knus,
Solsikke

10:49 AM  
Blogger Mira said...

Godt at din hcg næsten er forsvundet. Kender godt det med junkiearmene, jeg får altid nogen megastore blå mærker. Godt det ikke er vejr til korte ærmer!!!!

1:07 PM  
Anonymous Anonym said...

behovet for at se:)

5:15 AM  

Send en kommentar

<< Home