fredag, november 11, 2005

HCG 109 - noget MØG

Blodprøven for i dag viste et HCG niveau på 107. Hvis en gravditet er normal, skal HCG tallet fordobles hver anden dag, så det her er hverken, enten - eller. Der er så behov for at tage en ny blodprøve om en uge, fordi der er en risiko for graviditet uden for livmoderen. Så hvis jeg får smerter skal jeg straks reagere. Håber at HCG bare falder og gør det lidt kvikt.

For at gøre elendigheden total, så holder klinikken lukket for ægoplægninger mellem 6. december og den 27. december. Ergo ser det ud til 2 mdr. ventetid inden vi kan komme videre med fryseæggene. Hold kæft hvor er jeg træt af det her. Så er det sagt. Buhu.

4 Comments:

Blogger Mira said...

Endnu en trøsteknuser herfra - kan kun sige at jeg ved hvordan du har det lige nu! Håber vi snart kommer ud på den anden side!!!

9:20 PM  
Blogger HBT said...

Ja kan desværre heller ikke sige andet end hvad Mira skriver.

Trøste kram herfra.

3:28 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Signe.....

Møg - det er er godt ord....! Jeg er så glad for dit svar til mig på LFUB - endnu en gang "TAK".....

Jeg går ud fra at du nok sidder med en del af de samme trælse følelser som jeg selv gør - det er ikke nogen rar situation....

Men men men..... Måske er det, også for dig, en lille bitte trøst, at du ikke er den eneste der har det sådan....

Mange tanker,

Louise

6:14 PM  
Blogger Solsikke said...

Øv altså hvor er det irriterende.

Jeg håber at I kan få lagt fryseæg op den 28/12, så ventetiden kan reduceres mest muligt. I mellemtiden sender jeg et trøstekram og håbet om at du ikke er gravid uden for livmoderen.

Pas godt på dig selv.

12:57 PM  

Send en kommentar

<< Home