torsdag, december 08, 2005

0 - 0


5. blodprøve viste, at HCG nu er ude af blodet. Så er der bare at vente på næste mens. Til gengæld fik jeg at vide, at hvis min mens kommer inden 23. december, og det gør den jo nok, da jeg sidst blødte den 18-20 november, så kan vi heller ikke nå med i januar. Jeg mistede lidt besindelsen og småtudede, mens jeg forklarede hvor opslidende, det er, hele tiden at blive udsat. Vi blev henvist til ICSI først i marts 05, og det er lykkedes os at komme igennem 1 forsøg, vi blev afvist to gange forud for forsøget, og nu går der nok 3. mdr. fra blodprøve til fryseforsøget kan skydes i gang. Jeg var bare nødt til at få luft for hvordan det føles, at skulle vente hele tiden, alt i mens man ved, at ens biolgiske evne til at blive gravid falder støt. Øv er nok lidt tudefjæs i dag. Det er bare ikke let at være fertilitetspatient. Til gengæld forsikrede hun mig om, at hun synes, jeg skulle se lyst på tilværelsen. De var meget optimistiske, når jeg havde været gravid - og i første forsøg - så skulle det nok lykkes. Tja. Det kan de jo sagtens sige, det er jo ikke dem der hele tiden bliver udsat - lever i usikkerhed og bestandigt må regne på, hvornår der er mens, skanninger, hormonstart, blodprøve osv. alt i mens man prøver at ramme uden om klinikkens ferielukning, travle perioder på arbejdet, egne ferier og tjenesterejser.
Undskyld min piven, jeg er med garanti i bedre form i morgen....

4 Comments:

Blogger Spirren said...

Godt med blodprøven men øv med tiden.
Jeg håber, at den kommer uleaften og ikke en dag før.

sender dig mange tanker M

11:02 AM  
Blogger MariaG said...

Hvor er det dog træls, jeg kan godt forstå, det tager på kræfterne!! Vi bliver behandlet på Hvidovre, og der må de heldigvis ikke afvise, og der er aldrig problemer med at komme til...måske I skulle overveje at flytte resten af jeres forsøg derud...det er jo heller ikke så langt fra Vesterbro!! Jeg kan i hvert fald varmt anbefale stedet!!!

11:28 AM  
Blogger Solsikke said...

Kære Signe

Jeg vil bare sende dig nogle varme tanker. Jeg forstår til fulde din frustration. Al deres "jammen det skal nok lykkes" er lidt svær at brug til noget, når man skal gå med al den usikkerhed. Jeg får hele tiden kastet i hovedet at det nok skal lykkes, når jeg er så ung - men det bliver jeg jo heller ikke ved med at være, når tiden bare bliver spildt og spildt og spildt.

Jeg håber, at din menstruation venter til den 23. så I kan komme hurtigt i gang!

Stort knus,
Solsikke

3:00 PM  
Blogger Solsikke said...

Hej Signe

Jeg håber at du har det bedre!

Stort knus,
Solsikke

11:07 AM  

Send en kommentar

<< Home