torsdag, december 22, 2005

Nyt job

Lidt i trods over ikke at være blevet gravid - og lidt fordi jeg havde lyst til at prøve det af - søgte jeg for nylig en souschef stilling i vores ministerium. Det er et benhårdt, max. fokus job med en del rejser til Irak, afghanistan og Sudan, og jeg var ret overbevist om, at jeg ikke ville få det. Men det gjorde jeg sørme. Så nu bliver det alvor. Jeg glæder mig, men er også ydmyg over for opgaven. Det bliver en udfordring. En sidegevinst er, at nu er det så tilpas ubelejeligt, at jeg bliver gravid, at det gør jeg jo nok...

4 Comments:

Blogger Solsikke said...

Tillykke med jobbet!

Jeg har også lige skiftet til noget, jeg hellere ville. Det nytter simpelthen IKKE ikke at gøre det.

Så lad os håbe at det var det, der skulle til, for at du kunne blive gravid!

Knus,
Solsikke

8:43 AM  
Blogger Mira said...

Tillykke med det. Skidegodt gået! Man kan jo ikke sætte sit liv på standby bare fordi man prøver på at blive gravid.

8:51 AM  
Blogger HBT said...

Tillykke med jobbet.

11:43 AM  
Blogger Spirren said...

Tilykke med det nye job!

2:46 PM  

Send en kommentar

<< Home