lørdag, august 11, 2007

13

13 æg fik de ud. Jeg er en god høne. ;o) Det gjorde ret ondt denne gang, og jeg blev også pænt skidtmads af morfinen.... Men så kom Vicki (akupunktøren) og satte et par nåle, og så forsvandt både smerter og kvalme. Nu jeg er ved akupunktur, som jeg i bund og grund har lidt svært ved at tro op, så må jeg nok efterhånden give mig. Et andet eksempel er, at min slimhinden ved sidste skanning i onsdag var 6,3 - lidt i undekanten. Så tog Vicki fat med nålene, og i dag var den 9,3 - superfint.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sikke en masse! Håber de opfører sig pænt og at bare et af dem har tænkt sig at blive det længe ventede barn. Krydser!

6:38 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Jeg tror da, du skal lade Vicki stikke dig alt det, hun orker. Lyder som om hun har fat i noget godt.
Håber du har lagt dig på sofaen og bliver nusset og forkælet efter den drøje omgang.

Og så tillykke med dagens høst i øvrigt. 13 er et godt tal. Mit nye lykketal efter at have fået lagt æg op den 13. og født den 13. - håber også det bringer held for dig!

8:25 PM  
Anonymous Anonym said...

Hepper på dig Signe.

Så er det fandme nu!!

13 er et godt tal. Jeg fik den positiv g-test dag 13 over tid.

Spiffy

10:09 AM  
Anonymous Anonym said...

For pokker mand - det lyder lovende... Så er det bare at krydse fingrene og holde modet højt....
Søs

1:11 PM  
Blogger Solsikke said...

Spændende, spændende. 13 er også mit lykketal. Fik guldæg tilbage den 13.

Jeg stemmer også for noget Signe-forkælelse!!

Knus,
Solsikke

5:12 PM  
Blogger knockmeup said...

Topkarakter - tillykke! Krydser fingre for din ÆO i morgen.

5:12 PM  
Blogger Signe og Jan said...

Tak for jeres krydser og ja 13 er jo et særligt tal, og de skal op i morgen - den 13. ;o) Men jeg er (desværre) ikke overtroisk.

8:29 PM  

Send en kommentar

<< Home