søndag, marts 05, 2006

Torsdag

Yep - vi er klar til optøning og - forhåbentlig - oplægning torsdag. Jeg skal tage ægløsningssprøjten i aften. (uf - det er den der svier). Vi har som nævnt to æg. Lægen sagde, at der var 80% chance for, at et æg overlever optøning. Så mon ikke der skulle være mindst ét æg til oplægning. Det håber vi, for så har vi da et lod i lotteriet igen, selvom chancerne ikke er kæmpestore med fryseæg. Samtidig har Jan - for at se om det hjælper på sædkvaliteten været til akupunktur mhp rygestop. Det bliver spændende, at se om det holder. Det var i fredags. Så vi er nu på døgn to som røgfri.... Det er faktisk rart. Nå men nu er der snart fodbold, så jeg smutter. God søndag aften.

6 Comments:

Blogger Solsikke said...

Kære Signe og Jan

Held og lykke! Jeg har læst på Lindenberg, at hvis æggene deler sig efter optøningen er chancerne lige så gode som ved friske æg, så måske det ikke er så dårlige odds endda ;-)

Jeg håber i hvert fald at det vil lykkes for jer.

Og tillykke med rygestoppet i øvrigt. Det er jo godt for mange ting udover sædkvaliteten.

Stort knus,
Solsikke

6:20 PM  
Blogger Unknown said...

Krydser alt hvad kan og skal krydses, og håber at foråret tøer og vækker jeres æg og alle os andre også ;)
PUK

6:48 PM  
Blogger MariaG said...

Jeg krydser fingre for de små æggebasser :0)

9:23 AM  
Blogger HBT said...

Jeg håber at mindst et af æggene klarer skærene.

1:29 PM  
Blogger Mira said...

kryyydser for jeres æg!!!

5:04 PM  
Blogger Spirren said...

Held og lykke med æggene.

M.S

10:39 AM  

Send en kommentar

<< Home