torsdag, maj 11, 2006

spunky på plads

Nå, ved nærmere eftertælling var der så 15 æg. 14 blev befrugtet, og af dem havde 8 delt sig. 7 af dem havde delt sig regelmæssigt. Derfor rådede de igen til ét æg, idet de hårdnakket hævder, at 1 friskt æg + et fryseæg giver lige så god chance som 2 friske - bare uden tvillingeriskoen for - for tidlig fødsel, komplikationer og en besværlig graviditet. Så nu ruger jeg på et præmie 4-cellet. Laboranten forklarede beroligende, at det var så fint, at det var lige til en lærebog i ægdeling og udvikling. Så spunky er smidt tilbage i hulen, så må vi se om den hægter sig ordentligt fast denne gang. Blodprøven er den 24. - Ellers er der 6 æg på frys.

11 Comments:

Blogger Solsikke said...

Det er da en imponerende høst! Tillykke med præmieægget og god rugelyst!

3:38 PM  
Blogger Spirren said...

Hurra så er der gang i rugeakedemiet igen i blogland.

Jeg hepper og hepper på Spunky her fra sidelinjen.

Knus

4:43 PM  
Blogger Mira said...

Tillykke med det Signe, så er du GIDMEB!!! Hepper også på Spunky :-)

4:49 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Flot høst og gode resultater. Jeg krydser med.

7:39 PM  
Blogger Unknown said...

Skønt!
Hepper det bedste jeg har lært og glæder mig til at høre godt nyt ;)
PUK

8:50 PM  
Blogger MariaG said...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Det lyder jo virkelig lovende!!

Jeg krydser alt hvad jeg kan indtil den 24. :0)

8:43 AM  
Blogger HBT said...

Super flot høst. Lækkert med hele 6 æg på køl. Håber rugningen bærer frugt.

7:49 PM  
Blogger GitteK said...

XXX for Spunky

Hep hep!

10:09 AM  
Blogger Frøkenhat said...

Så kan du godt begyndet at krydse for mig også. Æg lagt op i dag, lørdag. Og jeg får også svar den 24. - hvordan det så end kan være, når jeg nu har fået lagt op senere end dig...

12:44 PM  
Blogger Freudika said...

En hel masse held og lykke med på vej da :)

12:13 AM  
Anonymous Anonym said...

Tillykke med æggebassen, hvilken score havde den?

7:40 PM  

Send en kommentar

<< Home