fredag, april 21, 2006

Nada

Ok her sker bare ingen ting.. Det er i dag dag 35 i min cyklus!!! og mens er ikke kommet. Jeg har taget en test i går, og den er selvfølgelig negativ. Så det er ren chikane fra min krops side. Dvs. det er STADIG umuligt at forudsige, om min tur til Kosovo kan lade sig gøre, og jeg skal/skulle afsted på mandag. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre. Hm. Må jo pænt vente og så melde afbud med minuts varsel, hvis det bliver nødvendigt. Ikke så sjovt, men sådan må det vel være........ Bare en lille update. God weekend!

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Grrr... Jeg tæller dag 38 nu. Mon vi har en meget lokal luftforurening over Vesterbro, en dum radioaktiv en af slagsen som på mystisk vis smitter dem der ellers stod forrest i køen til babyer... ggrrrr... Jeg må hellere holde op med at trække vejret og se om det hjælper!


---- Gisp! Det hjalp ikke. Og at sidde her og fjante hjælper næppe heller.
God weekend - PUK

11:42 AM  
Blogger Spirren said...

Kom nu Signes menstration....

4:50 PM  
Blogger Signe og Jan said...

Ja mens kom så endelig tidligt søndag på dag 37. Jeg skal skannes mandag kl. 7 for så at suse til lufthavnen og flyve til Kosovo. Hektisk ja, men så længe det bare liiiiige hænger sammen, er jeg glad. Vi ses onsdag.

6:32 PM  
Blogger Unknown said...

Perfekt timing! God tur - og kom snart hjem igen ;)
PUK

10:09 PM  
Blogger Solsikke said...

Skønt at høre, at det passer. Rigtig god tur!

Knus,
Solsikke

12:43 PM  

Send en kommentar

<< Home