søndag, april 16, 2006

Påskeæg?

Nå, men her er en lille påskehilsen fra et København med spæd forårssol ;o)
Status i fertilitetslabyrinten er, at jeg venter på mens (bør være liiige på trapperne). Når den viser sig, skal jeg skannes på anden dagen, hvorefter jeg sættes i gang på den korte protokol. Det er som omtalt et forsøg. Deltagerne deles op i to grupper, der så stimuleres lidt forskelligt. Den ene gruppe nedreguleres i to dage bør ægstimleringen, mens den anden gruppe går direkte i gang med de ægstimulernede hormoner. Jeg ved ikke hvilken gruppe jeg skal i. Det får jeg først at vide, når jeg skannes på anden dagen.

Faktisk skal jeg til Kosovo midt i forløbet, så jeg ved ikke om det kommer til at passe sammen. Hvis ikke må jeg jo melde afbud med undskyldningen: Jeg er i et behandlingsforløb på Rigshospitalen. Det er som regel nok til, at der ikke stilles yderligere spørgsmål....

Nå men i anledning af at foråret faktisk ser ud til at være kommet, får I lige en foto fra kulden... Fra min tur til Grønland i marts. God påske!!

5 Comments:

Blogger Mira said...

Fedt billede, du opslever sgu noget Signe.
Utroligt at du bare kan sige at du er i et behandlingsforløb...det ku' jeg ikke på mit job uden at få tusind spørgsmål.

5:00 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Brrrrr... Ser k-k-koldt ud på det billede. Jeg vil hellere se den forårssol og påskeøl, du har lovet. Her har småregn nemlig lige fortrængt solen.

I øvrigt synes jeg, det er helt rimeligt bare at sige behandlingsforløb. Det plejer også at være nok for mig, hvis mine kolleger spørger, hvorfor jeg nu har været fraværende igen. Og skulle nogen spørge yderligere, så er det som regel noget i stil med "nu er det vel ikke noget alvorligt" - og så er et simpelt jo, som regel nok til at stoppe yderligere spørgsmål...

:-)

Håber det bedste for dig med behandlingen. Jeg er også på den korte. Giver meget få gener og meget færre stik. Og mine læger har lovet "mindst lige så gode resultater" som med den lange.

5:25 PM  
Blogger Signe og Jan said...

Ja det er en bonus ved mit job, at jeg får set nogen lande. Og ja Frk. Hat det var minus 28, såå koldt men meget smukt. Mht. forklaringer, så uddyber jeg gerne, hvis jeg ikke kan blive fri: Det er noget undelivs-noget. SÅ holder folk kaje ;o)

9:30 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Ja, det vil jeg gerne tro kunne lukke munden på dem. Godt svar - vil se om jeg ikke kan komme til at bruge det ved lejlighed...

;-)

4:31 PM  
Blogger Spirren said...

Klar parat start lige om lidt, jeg xxxx for, at det bliver dette forsøg, hvor i vil være heldige Signe.

Knus

12:26 PM  

Send en kommentar

<< Home