fredag, marts 24, 2006

Nå men ok, jeg må vel også til det så:

Fire jobs jeg har haft:
Slave på et ægpakkeri (Let's not go there), rengøringsdame, fuldmægtig, souschef.

Fire film jeg kunne se igen og igen (ikke særligt originalt tror jeg):
Sex, lies and videotapes, Ringenes Herre, Borte med Blæsten, Pulp Fiction.

TV-shows jeg godt kan lide at se:
Desperate Housewives (klar favorit p.t.), Det lille Hus på Prærien (I kid you not), Sex and the City, Et umage par. (ææælsker Dharma og Greg)

Fire steder jeg har været på ferie:
Cuba, Gambia, Østrig, Åbenrå.

Fire websites jeg besøger/bruger (dagligt):
google.com, lfub.dk, onside.dk (ja ja jeg er en boldnørd), um.dk

Fire favorit retter:
Indisk kylling, kalvekotelet, pizza (fra den rigtige biks), cappacio.

Fire steder jeg godt gad være lige nu:
Mexica, Mexico, Mexico, Mexico (Det skal jeg også i morgen!!)

Fire bloggere jeg tagger: Maria, HBT, MS og øhhh nå

PS) Vi ses om 10 dage.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Kun en lille smule misundelig på at du reelt kan tage til det sted du gerne vil være ;) God tur og kom snart hjem til os igen...
PUK

7:17 AM  
Blogger Solsikke said...

God tur!!!!

Ses om 10 dage.

11:38 AM  
Blogger Unknown said...

Er det bare mig - eller er der faktisk gået mere end 10 dage nu. Hvor vi andre har frosset herhjemme og har glædet os til at høre om varme Mexico???
God Påske
PUK

10:42 AM  

Send en kommentar

<< Home