lørdag, maj 20, 2006

kursus og links

I ventetiden kommer der lige et venteindlæg. Jeg har jo været på lederkursus. I fire dage sammen med 23 andre nyudnævte eller kommende statslige ledere. Behøver jeg sige - der var kamp om pladsen forrest på scenen ;o).

Ganske interessant. Men også meget snakke, føle, snakke, føle.... Jeg synes måske simpelthen der var for lidt teori og og for lidt fokus på ledelsesværktøjer. Nå men alt i alt var det en ganske god oplevelse, og jeg er mindst lige så træt som efter en turbouge på 60 timers benhårdt arbejde.

En helt anden ting, jeg lige kunne spørge til her, mens der ventes. Hvordan laver I links??? Jeg har forsøgt at kopiere noget, men der komme ikke noget frem på siden. Nogen der kan hjælpe?

11 Comments:

Blogger Frøkenhat said...

Links... ja, hvordan var det nu lige, det var, da de første skulle laves...

Prøv lige og se, om du bliver klogere her:

http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=110&topic=22

Når du har lavet de første kan du bare kopiere nye adresser og navne ind i samme skabelon.

Giver det nogen mening?

3:38 PM  
Blogger Unknown said...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

7:44 AM  
Blogger Unknown said...

Og hvis du vil lave links i dine poster eller kommentarer bruger du den samme kode, bare uden li foran og bagved.

Jeg har lært meget både
her og
her.

PUK - der håber disse links virker som de skal, for ellers er hendes råd jo ikke meget værd ;)

7:46 AM  
Blogger Signe og Jan said...

Tak for rådene - men jeg kan dælen fisme ikke få det frem!! Ville jo bare lave nogle links til alle jeres blogs. Men jeg skriver det ind i template og gemmer - men intet kommer frem. OHHH: Irriterende!

1:52 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Husker du at trykke "republish" efter at du har gemt template-ændringerne?

9:26 PM  
Blogger Spirren said...

Hvis du har en mailadresse Signe, så kan jeg kopirer mine links, som du batre kan sætte ind og slette/tilføje efter behov:-)

12:55 PM  
Blogger Signe og Jan said...

signeryborg@hotmail.com

2:19 PM  
Anonymous Anonym said...

Held og lykke på onsdag, Signe!
Kh Stina der ikk gad logge ind

5:48 PM  
Blogger Spirren said...

You got mail :-)

6:48 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Nå, hvor er så de links? ;-)

Håber alt er vel hos dig. Nogen tegn på noget? Nogen smugtest taget? Nogen rastløse sommerfugle i maven?

Krydser for dig. Og håber det bedste.

2:49 PM  
Blogger Spirren said...

Åh er spændt på at høre nyt fra dig idag.

Jeg xxxxxxxxxxxxxxxxx og tænker på dig...

11:29 AM  

Send en kommentar

<< Home