onsdag, august 29, 2007

FARCE


Åh altså, hvor skal det her bare ikke være let.


Angående abortus habitualis henvisningen, så ringede jeg i går til Riget for at chekke op på situationen. Synes der er gået lang tid, og vi har ikke hørt noget. De kunne fortælle, at de ikke havde modtaget nogen henvisning. Så ringede jeg til Nordica, hvor Svend fortalte, at han havde sendt henvisningen den 19. april. Han bad mig ringe tilbage i dag. Det gjorde jeg så, og nu sagde han, at han havde sendt henvisningen elektronisk igen i går. Men altså, der er 8 mdr. ventetid, og det er jo ikke lige meget, om de 8 måneder tælles fra 19. april eller fra 28. august.


Jeg ringede så i dag til Riget igen, som kunne oplyse, at de stadig ikke har modtaget nogen henvisning.... Så måtte jeg ringe tilbage til Nordica, som bekræftede at de sendte henvisningen elektronisk igen i går. Nu sender de den så for tredje gang. Denne gang i papirform. Jeg bad dem om, at de skrev på henvisningen, at jeg første gang blev henvist d. 19. april. Åh altså - det er til at gå fuldstændig i spåner over.

9 Comments:

Blogger Frøkenhat said...

NEJ!!!!!! Det er bare ikke rigtigt...

Kunne du overveje at skrue din mest professionelle og myndige mine på og tale med store bogstaver til Hr. Svend? Sige, at det jo ikke kan være dit problem, at der er bøvl med kommunikationen mellem ham og Riget. At HAN må rede trådene ud. At HAN må overbevise dem om, at ventetiden begynder fra april. Nu må han sgu vise, hvad han dur til. Det er simpelthen ikke rimeligt, at du skal bøde for deres fejl - uanset om fejlen så ligger det ene eller det andet sted. Du HAR ventet længe nok.

Hold kæft hvor er jeg pissed på dine vegne.

Og ud over mit raserianfald her, sender jeg så et kæmpe knus og et par støg over håret. For det må du virkelig trænge til.

7:17 PM  
Blogger knockmeup said...

Suk, suk, suk og en meget dyb indånding..

Jeg er med frøkenhat. Det KAN ikke blive dit problem. Hr Svend og Riget må fixe det. Og de må gøre det i en helvedes fart.

Det må sgu være slemt nok at skulle vente til november.

7:32 PM  
Anonymous Anonym said...

Grrrrrr......sjusk med andre menneskers hjerteblod der i forvejen hænger i laser er fandme forbudt!!!!!

Er der slet ikke andre sygehuse end Riget der har ekspertise indenfor området? Eller privatklinikker.

Kæmp igen, Signe. De skal fandme ikke sjuske med din sommerbaby.

Spiffen

9:21 PM  
Blogger Mira said...

For fanden da, det er bare det danske sundhedsvæsen i en nøddeskal. Rod og uorden i papirene, Grrrrr!

Føler med dig Signe!

Knus fra Mira

9:18 AM  
Blogger Amor said...

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
De har sgu bare at tælle fra 19 april!
-det andet er sjuskeri! og det skal I sgu ikke bøde for!

Hold kæft hvor er det råddent!!!

kæmpe kram!

9:51 AM  
Anonymous Anonym said...

Sender et tæskehold...
Totrange

1:10 PM  
Anonymous Anonym said...

Det er katme for galt! Prøv at ringe til Ole Bjarne i hans telefontid kl 13 og klag din nød. Han er sød og fornuftig at tale med (selvom han også er meget underlig).

Rikke

8:59 AM  
Blogger QVINDEN said...

For pokker da! Det kan de sgu bare ikke være bekendte.

Som de øvrige synes jeg også, at det må være Nordica, som må trumfe igennem, at ventetiden begyndte i april.
Opmuntrende tanker her fra.

7:30 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Er der noget nyt på henvisnings-fronten?

Jeg er stadig harm, så hvis du får brug for nogen til at råbe for dig i telefonen, siger du bare til... ;-)

2:35 PM  

Send en kommentar

<< Home