fredag, juli 07, 2006

Nå men sommer blev det jo så


Tro mig - det er varmt i min lille celle. Jeg har installeret en lille ventilator, som blidt puster mig i nakken - men det hjælper sguånte meget. Faktisk tror jeg - dagens mediebillede apros pos - at selv taste- og telefonrørsarbejde er i mod torturkonventionen. Men altså - det er jo også dejligt, at vi har noget rigtig sommer. OG sommer er en god tid, også selvom man slaver indendøre. Sommerferien har også - i hvert fald til en vis grad - sænket sig over borgen. Politikerne er sendt ud i sommerlandet, og det er tid til at komme i bund i sager, der stinker af hengemthed. En kæmpe stor aktindsigtsag ligger f.eks. og stirrer olmt på mig. Den vil gerne behandles, tror jeg.

Vi tager først på ferie den 23. juli, og jeg er fungerende kontorchef indtil da, så der er ingen vej uden om. Arbeit, arbeit, arbeit.

Nå men nok snik snak. Der er jo fortfarende pause i behandlingen. Så I må nøjes med denne sommer up-date på udsigten fra mit skrivebord.

4 Comments:

Blogger MariaG said...

Ja, det er sgu varmt at tilhøre det arbejdende folk! I går skulle jeg tage temperaturen på en kat i klinikken. Mit termometer måler først rumtemperaturen...29 grader.. os der arbejder vil godt have lidt køligere vejr!!

8:17 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Da temperaturen passerede 30 grader på mit kontor, gik jeg ind til min chef og spurgte, om han ville sende mig hjem, eller om han ville overholde reglerne om, at der max være 25 grader på arbejdspladsen... Så fik jeg bevilget en lillebitte ventilator, som hjælper ikke en disse. Men jeg er der stadig. Lige som dig. Men skal heldigvis kun holde ud en uge endnu - så er det FERIE!

God sommer!

4:19 PM  
Blogger Solsikke said...

Puha ja. Dejligt at det er blevet lidt mere køligt. Jeg er så heldig at mit kontor allerede fra morgenstunden er steghedt. Til gengæld hjælper det på det, når klokken passerer 12.

Men det er skønt når man bare har fri...

11:30 AM  
Blogger Unknown said...

Jeg tænker på di - og alle i andre stakler der abejder så hårdt! Og glæder mig til at høre nyt om ferie osv, når jeg engang selv kommer hjem fra ferie igen!
PUK

10:37 AM  

Send en kommentar

<< Home