onsdag, juni 07, 2006

NUL og PAUSE

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få taget blodprøven, som viste, at HcG nu er ude af blodet igen. Sygeplejersken kunne også berette, at der jo så var sommer lukket, og at jeg kunne melde mig til fyseægbehandling efter 27. juli. Så tudede jeg igen. Ventetiden er bare den værste bitch af alle powerbitches i dette fertilitetscirkus.

På den anden side kan vi da godt mærke, at den sidste omgang - måske, ja, ja, måske, nej, slut. Har været en temmelig hård karuseltur for os begge. Så måske er en 2 måneders pause en god ting. Alternativet er at købe et forsøg i det private i ventetiden..... Nå det må tages op på familierådet ;o)

6 Comments:

Blogger Solsikke said...

Øv altså. Ventetid burde forbydes ved lov. Jeg føler virkelig med jer og håber at tiden vil flyve afsted!

Stort trøstekram,
Solsikke

2:38 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Dumme bitch!

Kan sagtens følge dig i dine overvejelser. På den ene side er det godt med en pause og ro i sommeren, på den anden side vil man bare gerne videre.

Da jeg aborterede i december SKULLE jeg holde pause minimum en menstruationsomgang for at få alt tilbage til normalen. Så måske er det "kun" en måned ekstra, du må vente? Ikke at det hjælper dig noget som helst...

Vil i virkeligheden bare sige, at jeg forstår dig!

4:27 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Ja, altså "dumme bitch" som i dumme liv og dumme infertilitet og dumme ventetid. Kom lige til at læse, at det kunne misforstås...
Understreger derfor lige: Søde Signe.

:-)

7:09 PM  
Blogger Mira said...

Sommerferie og lukket...den sang kender vi....føler med dig

7:36 PM  
Blogger MariaG said...

Det burde ikke være lovligt for fertilitetslæger at holde sommer ferie!!
Vi havde en pause på 4 måneder inden dette sidste forsøg..det var faktisk rigtig rart!!

Jeg føler virkelig med dig!!

Knus Maria

8:49 AM  
Blogger Spirren said...

Vi holdte fem måneders pause mellem1 og 2forsøg. Jeg var meget imod det istarten omvendt fyldte behandlingen for meget og efter et stykke tid føltes det godt ogsom det rigtige.
Bedst var det, at behandlingen nåede at komme fuldstændig ud af mit system psykisk!

Jeg håber, I sammen finder den rigtige løsning for Jer.

Knus

2:09 PM  

Send en kommentar

<< Home