mandag, juni 19, 2006

sommer


I cirkus behandling er der dømt PAUSE. Ikke at det just huer mit utålmodige sind. Men måske er det nødvendigt. I hvert fald må jeg sige, at sidste omgang var hård. Det er tungt at håbe, bekræftes, tvivle, håbe, tvivle, fortvivle og give op. Samtidig rejser det jo en masse spørgsmål, om, hvorvidt det er et mønster. Så vidt jeg kan se, er det ikke så almindeligt at få biokemiske, at det virker naturligt at få to i træk ud af to oplægninger. Så jeg spekumlerer og spekumlerer. Mon det er æggene, mon det er sædscellerne, mon det er slimhinden, mon det havde hjulpet at fortsætte længere med progestan tilskuddet.... Osv. osv.
Men jeg må jo tålmodigt vente til august med alle mine spørgsmål.
Ellers er der dømt sommer. Det har været dejligt med noget sol og varme. Lad os håbe det bliver en fantastisk sommer. Vi trænger til det ik'

6 Comments:

Blogger GitteK said...

Ihvertfald kan progestan ikke skade spor!

Rigtig rigtig god sommer! indtil da ;o)

7:19 PM  
Blogger Solsikke said...

Og en dejlig sommer til dig! Husk at nyde den med en masse kolde drinks i solen!

Knus,
Solsikke

9:49 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Hvor dejligt at høre fra dig. Har tænkt meget på dig. For ja, det er helt urimeligt hårdt med sådan en rutchetur gennem hele følelsesregistret. Det tapper og dræner. Og sætter en masse tanker i gang.
Og måske er noget af det sværeste at forstå, når der ikke er nogen umiddelbar forklaring. Når man ikke kan pege på årsagen til, at det går galt. For så kunne man jo rette op på det næste gang.
Jeg ved ikke - ved bare, at det ikke er for sarte sjæle det her.

Jeg håber, at sommeren blæser milde og lune sommervinde jeres vej. Og lader solen skinne på jer, så I kan få ladet batterierne op. For det får du jo brug for, når nu du skal være gravid efter sommerferien, ik!

8:56 AM  
Blogger Spirren said...

Også god sommer til dig Signe:-)

11:18 AM  
Blogger Mira said...

Ja, sommerventetid er noget ØV. Men en lille trøst kan du forhåbentlig finde i alle de drinks du nu kan nyde i sommervarmen.

2:48 PM  
Blogger Mira said...

Og spekulationerne dem kender jeg godt......Jeg kan virkelig gå i selvsving med teorier om hvorfor det ikke virker fordi jeg er lidt "miljøskadet" af det arbejde jeg har.

2:49 PM  

Send en kommentar

<< Home