lørdag, august 07, 2010

august



Tiden flyver afsted. Tvillingerne har travlt. De går begge nu, ja Mikkel løber faktisk. De nærmer sig henholdvis 10,5 og 11 kg. Og de er blevet lidt nemmere. Både Jan og jeg har været ude om aftenen, og næste weekend tager vi i sommerhus hos mine forældre. Bliver spændende at se, hvordan de håndterer at sove ude for første gang. Søvnen er generelt stadig ikke stabil og på plads, men det går da bedre. Under alle omstændigheder bliver det dejligt at komme lidt afsted.

Jeg er også begyndt at tænke på livet efter barsel, som dog først starter 3/1 11. Jeg glæder mig såmænd til at komme på arbejde, men jeg har ualmindelig svært ved at forhold mig til at rollingerne skal i institution.. Gisp. Mine små sårbare pus. Det bliver dælme ikke nemt - hverken for dem eller for mig (slet ikke mig :o( )

8 Comments:

Blogger Fru P said...

hvor er det bare nogen smukke unger du har! kan godt forstå det bliver svært at aflevere... jeg er jo lige ved at skulle tage det step! gisp...
går det ellers godt med tilknytning og al det der følger med som vi lærte på adop kursus? kæmpe knus herfra

6:42 PM  
Blogger Tommelise said...

Jeg bli'r så glad hver gang jeg ser billeder af de dejlige unger :-) De er slet ikke til at stå for!

9:52 PM  
Blogger lykkejægeren said...

Kære Signe
Hvor er det bare dejligt at se at du har fået ikke én men hele to guldklumper - og hvor er de bare fantastiske...
Kh Lykkejægeren (ps har oprettet en ny blog: lykkejægeren2)

10:07 PM  
Blogger lykkejægeren said...

Undskyld jeg vrøvler :-)
"lykkener2"

10:37 PM  
Blogger Signe og Jan said...

tak til alle for jeres kommentarer. fru P. vi synes det går rigtig godt, men det er besttemt et stykke arbejde. Og det er godt man har været på kursus, så man er forberedt på de områder, hvor adoptivbørn er anderledes end andre børn. PS) Kan jeg ikke få adgang til din blog?

7:53 AM  
Blogger Fru P said...

Hej signe, jo du kan sende din mailadresse til livetnordpaa@gmail.com så skal jeg nok invitere dig:-)

10:00 AM  
Blogger Maomis said...

De er så lækre de unger, det er helt vildt! Jeg tænker tit på hvordan det ville have været hvis mine havde været adopterede. Vi var jo tæt på at det var den vej vi havde gået.

8:19 PM  
Blogger SushiStegen said...

Jeg er lige blevet færdig med at læse jeres blog fra ende til anden. Tak for en ærlig og livsbekræftende blog. Jeg kender alt for godt til kampen, vi er igang med vores 10 IVF og jeg stiller nu radaren ind på adoption.
Tillykke med de smukke nuggabørn, hvor ser de bare skønne ud.
Tak for opmuntring,
SS

10:50 PM  

Send en kommentar

<< Home