mandag, januar 26, 2009

57

57. Det var så det.

10 Comments:

Blogger Maomis said...

Åhh altså ... hvorfor? Synes det er så forbandet at du skal igennem det her endnu en gang. ØV!

1:28 PM  
Blogger Diana said...

Øv,- der må sq da være en øvre grænse for den slags!
Sender dig varme tanker.

2:08 PM  
Blogger LOK said...

Øv øv - det kan da ikke være rigtigt. Håbede sådan for Jer at det skulle lykkes denne gang.

Mange tanker LOK

8:15 PM  
Blogger Mira said...

ØV Signe - det er bare for surt! Havde også håbet at lige præcis denne gang ville det ske.

Knus fra Mira

8:38 PM  
Blogger Fru Larsen said...

Øv - altså. Ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Har jo fulgt med i et stykke tid nu, og havde håbet at biobarnet ville finde vej til jer.

Mange varme hilsner herfra!

Og når i kommer over på den anden side af sorgen, så glæder jeg mig til at følge med på sidelinjen til en lille brun størrelse!

Knus
Fru Larsen

10:04 PM  
Blogger Monja said...

Jeg er rigtig ked af at læse at det gik sådan. Jeg håber sådan at der snart er en dejligt baby til jer. Jeg ved godt du sikkert er ked af det nu og skal bearbejde sorgen, men fremtiden er fuld af glæde og forventninger om det lille barn der snart skal være jeres.

Stort knus fra Monja

6:49 AM  
Blogger QVINDEN said...

ØV

10:17 AM  
Blogger Frøkenhat said...

Hvor trist og uretfærdigt!

7:33 PM  
Blogger Fru P said...

for fanden Signe det gør mig så ked af det... hvordan har du/I det? skal I sætte gang i Fase3 ligenu eller kan I lige sunde jer ovenpå det hele?
kæmpe kram herfra

7:01 PM  
Blogger Sechen said...

Åh, pispispis Signe! Det er nogle barske oplevelser, livet stiller foran jer, synes jeg.

Jeg håber i har det bare sådan lidt nogenlunde og at tanken om jeres lille verdensbarn kan holde jer oppe.

Mange tanker,
Sech

8:22 AM  

Send en kommentar

<< Home