onsdag, august 20, 2008

Samtalen


er overstået. Lægen - altså Ole Bjarne - tror stadig på det -og mener at mulighederne fortsat er gode. Han foreslår dog, at vi fortsætter af et lidt andet spor. (Mere herom kommer sikkert senere). Det prøver vi så i en tid. Intet skal være uforsøgt. Men vi har sat en tidsfrist. Er der ikke sket noget godt inden 1.feb. Så er det nougat-baby og guldklump-import, der står på dagsordnen - full speed. Tænker allerede i landevalg osv. Men det andet skal have en chance også. Så kan vi med fred i sindet sige, at vi har gjort hvad muligt var. Vi skal i øvrigt på andet kursus i weekenden.
I får lige et billede fra den jyske natur og af det danske sommervejret. (Indskud: De sidste to uger på arbejdet var varme og solrige. Den første dag i min ferie var den første regnvejrsdag - det har så stået på i stort set 3 uger. På mandag skal jeg tilbage på jobbet. Der lover de påny sol og varme... Hvem sagde bittert?)

8 Comments:

Blogger Maomis said...

Det lyder spændende det hele – og ikke mindst lyder det som om du er ved godt mod trods alt. Det er rart.

Det glæder mig at I er gået igang med adoption. Det giver altså en anden ro i behandlingsforløbet har jeg erfaret. Så er der altid den anden løsning i baghånden. Spændende om vi begge ender som adoptanter. Jeg vil nu alligevel ønske dig alt mulig hel og lykke med behandlingerne indtil 1. februar.

Det er lige præcis samme tre regnvejrsuger jeg har haft ferie. Mig rør det nu ikke så meget. Jeg har haft en god ferie alligevel.

10:20 PM  
Blogger QVINDEN said...

Jeg glæder mig til at heppe på dig/jer - og håber inderligt, at der er held med den kommende behandling.

Det er godt at høre, at I er gået i gang med adoptionsvejen også. Jeg tror, som Maomis skriver, at det giver en helt anden ro - I er i gang.
:-)

8:15 AM  
Blogger LOK said...

Håber Jeres weekendkursus var godt.

Det må være svært helt at give op, når lægerne stadigvæk ser en mulighed. Så jeg synes det er flot af Jer, at I har sat en deadline.

1:27 PM  
Blogger Sechen said...

I er godt nok seje, hjemme hos jer! Håbet - og chancerne - er der jo stadig!
Kan godt forstå at i har sat en deadline, og jeg tror det er en rigtig god ide.

Mht vejret, så har jeg sendt en klage - det var også tisse-regn i min ferie!

12:33 PM  
Anonymous Anonym said...

Det er fandme svært. Jeg føler at jeg kan drage så mange paralleller mellem din historie og min egen, og husker præcist hvordan det var at stå hvor du står nu.

Jeg syens også at det gav en helt andet afslappethed at komme igang med adoption. Det forekom mig helt anderledes positivt.

Jeg er lidt spændt på at læse om hvad Ole Bjarne vil tilbyde dig af behandling (jeg lider jo også af MBL mangel, så det gør mig ekstra nysgerrig)

Rikke

9:39 PM  
Blogger Fru P said...

hej Signe, ja jeg nærmer mig jo også tilstanden som adoptant...glæder mig til at høre hvordan andet kursus går:-)

glæder mig selv til at afslutte BIB livet og hoppe over til adoptiv livet.. på et eller andet tidspunkt kommer der et barn ud af det.
knus

9:17 PM  
Blogger QVINDEN said...

Hej Signe. Er alt ok her? Det håber jeg ...

3:21 PM  
Blogger Maomis said...

Hvordan mon det går? Goder tanker.

10:44 AM  

Send en kommentar

<< Home