torsdag, maj 01, 2008

Frysebasser


Så er et par optøede æggebasser lagt til rette i min livmoder. 2 optøet, begge overlevede og begge delte sig videre efter optøning til et smukt 4 cellet og et smukt 6 cellet. Laborant, læge og sygeplejerske var helt overstadige af begejstring. Laboranten strålede, som en sol, og sagde, at hun havde glædet sig hele morgenen til det her. For de var bare så flotte. Hun "pralede løs" til lægen, at det jo både var hende der i sin tid havde frosset dem ned, og nu hende der havde tøet dem op..

Selv en gammel kyniker som mig, med mange skuffelser og ikke megen tro på fryseæg, var liiiige ved at lade sig rive med af optimismen. Men også kun lige ik' :o)

BP 15. maj
I får lige et billede af blishønen, der mader sig afkom...

8 Comments:

Blogger LOK said...

Åhhh Signe, hvor er det bare fantastisk! Er rørt til tårer. Nu er det nu! Krydser alt hvad jeg kan. Har bare sådan tænkt på dig de sidste par dage. Knus Lok

9:45 PM  
Anonymous Anonym said...

Det er jo helt vildt Signe!

Jeg kan ikke huske, jeg nogensinde har hørt om så stor succes med at få fryseæg til at overleve efter optøning! Det må da være et tegn fra oven, at de 2 små æggebasser vil ud i livet!

Jeg krydser fingre for godt nyt i løbet af de næste par uger!

Knus MariaG

9:45 AM  
Anonymous Anonym said...

Så frysebasser nu viser i lige hvad i kan.....


KH Spiren

2:24 PM  
Blogger knockmeup said...

For saaaaaaatan da! Nu gir du dit allerbedste Signeslivmoder. Du har fået top-lækre æg. Pas ordentligt på dem!!!!

Alt spirer og blomstrer i naturen i disse dage. Lad også Signe's æggebasser spire. Kom nu!

12:40 PM  
Anonymous Anonym said...

Sikke et smaddergodt billede!

Det plejer jo ikke at hjælpe at krydse noget, så denne gang vil jeg ikke krydse noget, men bare tænke på jer og jeres to potentialer... og håbe.

10:05 PM  
Blogger Maomis said...

Jeg får helt kuldegysninger! Det var lige præcis sådan en konstellation – et 4 cellet og et MEGET flot 6 cellet æg der i sin tid blev til Elisabeth. Hvor er det spændende!!! Mange gode tanker.

10:12 PM  
Blogger Vibstjert said...

Hvor er det dejligt. Masser, masser af tanker herfra.

9:16 AM  
Blogger Frøkenhat said...

Håber din livmoder tager fusen på dig denne gang og lader de flotte æg bide sig godt fast!

8:21 PM  

Send en kommentar

<< Home