mandag, marts 10, 2008

48

Ny blodprøve onsdag.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

hvor jeg dog bare håber for Jer Begge Signe....

Spirren

7:39 PM  
Blogger Frøkenhat said...

Hvor må det være svært at være dig lige nu. Føler med dig - og HÅBER!

8:39 PM  
Blogger Maomis said...

Hold da op! Det er da næsten ikke til at holde ud. Den stiger, men da vel ikke nok? eller kan det være en langsom starter? De bedste tanker, Sofie

10:25 PM  
Anonymous Anonym said...

ooooohhhh gyyyys... håber og håber og håber, det tør du vel næsten ikke selv.
Hvor er det bare sært og muligvis fuldstændig vidunderligt. Jeg bliver helt rørstrømsk ved tanken! :-)

11:17 AM  
Blogger Signe og Jan said...

Det er sødt af jer, at I håber. jeg har desværre ikke rigtig tiltro til, at det går godt. På dag 19 skal tallet være højere end 48. + Jeg har blødt en masse.

11:24 AM  
Blogger knockmeup said...

Åh Signe, det er jo tortur.

11:44 AM  
Anonymous Anonym said...

Åh nej,hvor er det trælst, ikke at vide om man er købt eller solgt. Det prøvede vi i januar, og jeg har stadig sår på sjælen fra det. Hvis vi finder optimismen frem kan du sagtens være en langsom starter, why not? Man ser jo de mest utrolige ting i de her forløb, synes jeg.
Jeg krydser og håber for dig...

Sechen

12:37 PM  
Anonymous Anonym said...

Åh, hvor er det bare .... Jeg har slet ingen ord Signe. Ville ønske det var anderledes. Kan jeg gøre noget for dig? Jeg mener det - bare sig til!
Søs

11:08 AM  

Send en kommentar

<< Home