tirsdag, december 30, 2008

08 i bakspejlet


Endnu et år er gået. Uhyggeligt som tiden løber. Det har været et år med masser af arbejde, og masser af fertilitetsbehandling. Et hårdt år, synes jeg. Nu er det snart slut - både året og fertilitetsbehandlingen. Året har også betydet opstarten på næste kapitel. Nemlig adoptionsprocessen. Man bliver langsomt helt klar. Det er hårdt at kommer hertil følelsesmæssigt. Men at være her - er faktisk fint. Ikke dermed sagt, at der ikke fortsat er sorg forbundet med det faktum, at vi nok aldrig får et biologisk barn. Men der er samtidig megen glæde og forventning ved tanken om den lille brune baby, vi kan se frem til.
Nå, jeg ville egentlig bare ønske alle i bloglandet (mødre, gravide og adoptanter og BIB'er) et fint nytår - og en masse børn. One way or the other.....

09. bring it on!

5 Comments:

Blogger Maomis said...

Smukt billede og smukke tanker om det I har i vente. Jeg tror ikke I bliver skuffede. Selve godkendelsen er en lang og sej proces, men når I først kommer ud på den anden side, er det næsten som at være gravid. Må 2009 blive en godt og lykkebringende et for jer.

6:17 PM  
Blogger Diana said...

Dejligt at høre, at der er faldet så meget ro på Jeres beslutning, selvom det må være en hård omstillingsproces.
Jeg vil ønske Jer alt godt i det nye år!

3:16 PM  
Blogger QVINDEN said...

Også et godt nytår til dig og dine. Jeg håber, at 2009 bliver året, hvor jeres ønsker bliver opfyldt.

12:51 PM  
Blogger Monja said...

Hej Signe

Held og lykke med adoptionen. Så håber jeg ikke I må vente alt for længe.

Knus fra Monja

2:35 PM  
Blogger Freudika said...

Jeg har altid forestillet mig, at det må være som at kunne trække vejret helt ned i lungerne igen efter at ha været spærret inde i lang tid, at nå dertil, hvor drømmen ændres fra bio-barn til adoptionsbarn ... Aldrig mere hormoner - aldrig mere skuffelser over den forbandede ene stribe på testen ... Jeg håber at 09 bliver et super år for jer - og at I bare bliver helt klar til at tage imod det lille barn der er til jer et sted der ude :)

10:38 PM  

Send en kommentar

<< Home