lørdag, januar 17, 2009

Status


Der spørges til status. Well not much to report. Småømme og følsomme dutter, omkring dag 5-6 en masse jav og niv - træt. Det er som det plejer, tror jeg. Jeg har lært, at man skal prøve at lade være med at fortolke på symptomer osv. Det snyder pga progestanpillerne, og denne gang har jeg også fået et par skud med xtra HCG. Så det er nok ikke meget, vi kan udlede af det. Jeg skal tage en tissetest onsdag (dag 13) og hvis den er positiv skal jeg have BP samme dag + torsdag.


10 Comments:

Blogger Diana said...

Ih hvor er det spændende! 4 dage til tissetest. Tiden er jo så subjektiv, at det sikkert føles som en evighed for dig.
Jeg krydser, hepper og håber. Det SKAL lykkes!

Knus,
Ønske

6:59 PM  
Anonymous Anonym said...

Signe, jeg håber sådan for dig at det må lykkes i det her forsøg!

Alt krydset for dig,
Betty

7:52 AM  
Blogger Unknown said...

Kæreste Signe...

Der krydses fingre og tæer for jer i Aalborg..

Louise (efterårsholdet)

11:27 AM  
Blogger Heidi said...

Held og lykke til dig også. Jeg er ved at gøre klar til en lille dosis Pregnyl, hader alt det der blanderi :-)

KOM NU BABY :-)

KH Heidi

9:45 PM  
Blogger LOK said...

Håber sådan at det lykkes denne gang, så jeg krydser alt hvad jeg kan. Og lige pludseligt så er det onsdag.

1:19 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg tror på det Signe! Jeg slog jo selv oddsene og blev gravid i aller sidste forsøg...jeg er overbevist om, at det er 3 stærke æg, du ruger på!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Knus MariaG

9:17 PM  
Blogger Solsikke said...

Kære Signe

Jeg håber sådan får dig! Rigtig meget held og lykke med i morgen!

Kh Solsikke

6:58 AM  
Blogger Solsikke said...

Der skulle stå "for dig" og ikke noget med får og lam og sådan.

Endnu engang held og lykke!!!

9:16 AM  
Blogger Sechen said...

Jeg håber tisseriet er gået rigtig godt i dag - holder vejret i spænding for Kylle, Pylle og Rup.

Knus
Sech

10:05 AM  
Anonymous Anonym said...

Har fulgt dig på sidenlinien i laaang tid. Og håber testen i morges gik godt.

10:26 AM  

Send en kommentar

<< Home