torsdag, oktober 21, 2010

1 år siden



D. 19 oktober sidste år ringede telefonen på mit arbejde omkring 11 om formiddagen.... Et par åndeløse minutter senere havde tvillingerne holdt deres indtog, - og de tog over.

Det er vildt, at der er gået et år - og så alligevel. For alting er jo andeledes nu. Livet har fået et nyt (eller to ;o) centre, og med tvillingerne er der bare kommet så meget latter, larm, bekymring, begejstring, skrål, sang, hudløshed, kærlighed, kaos, rod og skønhed ind i vores liv.

De sprang som en bombe i vores rolige velordnede liv, de krævede alt og fyldte alt. Men stille og roligt er der vokset en ny helhed op af "krateret", og vi er verdens heldigste forældre til - Mikkel og Sophia.







6 Comments:

Blogger Tommelise said...

Jeg kan ikke sige det mange gange nok - fantastiske unger :-) I har uden tvivl været mere heldige end dem, der vinder i Lotto. Din glæde og tvillingernes glæde stråler langt ud af dine indlæg og af billederne. Og det smitter. Tak for dine mange søde kommentarer til mine til tider melankolske indlæg. Der er kun ganske får, der lige nu ved og forstår, hvordan det er at være mig. Og du er en af dem, der forstår at sige det rigtige og bidrage med dine egne erfaringer, som jeg suger til mig. Jeg bliver mere og mere overbevist om, at adoption er en rigtig god løsning på vores barnløshedsproblem. Når jeg læser din blog er jeg overhovedet ikke i tvivl.

6:40 PM  
Blogger Monica said...

Ventetiden syntes så lang - og nu går det bare så stærkt. Hvor er det nogle smukke børn, I har fået. Dem skal I være stolte af.

8:42 PM  
Blogger Maomis said...

De er simmpelthen bare så ubeskrivelige dejlige de unger du har og så ser de ud til at have rigtig meget glæde af hinanden. Hvor er det skønt! Mine er inde i en periode hvor de kæmper om opmærksomhenden og bekriger hinanden i ubemærkede øjeblikke. Samtidig er de bare så søde ved hinanden når den anden er ked af det. Sådan er det vel bare at være tvilling. Det må være så helt specielt. I har virkelig fået en gave med de to lækre børn. En dobbelt gave og det tør jeg godt vove at sige at de også har.

8:37 PM  
Blogger Diana said...

Jeg husker det så tydeligt. Tænk, at det allerede er et år siden. Dengang sad jeg og græd som pisket, da jeg læste Jeres blog. Nu grøder jeg kun en lillebitte smule... men det er jo altså også en fantastsik ting, at I har fundet hinanden: Mikkel, Sophia, Signe & Jan :)

10:50 AM  
Anonymous Heidi said...

FANTASTISKE børn i har jer. Hvor er de lækre.
Ved ikke om du husker mig - havde også en blog - Heidi/HBT.'Fik en søn i 07 og har fået en datter i august i år.

9:01 PM  
Blogger Håbet said...

Hej Signe,
Sikke nogle fantastiske dejlige billeder og smukke, glade unger:) Jeg kan så tydeligt huske, jeg sad på arbejde og læste din første del af fødselsberetningen. Tårerne trillede - og det gør de igen i dag da jeg lige bladrede tilbage og læste den endnu engang. Stort tillykke med jeres skønne unger, de er bare så dejlige:):)

10:15 AM  

Send en kommentar

<< Home