mandag, oktober 19, 2009

0 0

Tyg lige lige på den................ ;o)

18 Comments:

Blogger Maomis said...

....? Jeg er vist ikke helt med.

10:07 PM  
Blogger Fru P said...

er i hoppet 40 pladser frem?? griner

8:22 AM  
Blogger anne said...

Det er jo helt vildt!!! I må være meget lykkelige og temmeligt forvirrede.
Søskende?

9:55 AM  
Blogger LOK said...

Øhhh...ja, den skal jeg da lige tygge på...længe...

12:57 PM  
Blogger Fru P said...

Signe for pokker... vi vil vide mere:-)

1:10 PM  
Blogger Signe og Jan said...

altså - hvis I kan holde på en hemmelighed, for det er ikke på plads endnu. SÅ har vi måske nok fået tvillinger. En dreng og en pige. 7. mdr. gamle. Pigen er lidt lille, og vi skal derfor have en udvidet godkendelse til hende. Derfor skal vi omkring samrådet igen... SÅ vent lige en kende med den store begejstring. Det prøver vi, selvom det er liiidt svært......... Det er vildt og overvældende.

3:35 PM  
Blogger anne said...

Det er GODT nok svært at holde jublen tøjlet herude i blogland. Hvor længe skal I vente på den udvidede godkendelse?
FU@K hvor er det spændende!!!!
øj-øj-øj-øj-øj-øj-øj-øj-øj-øj
knock

3:47 PM  
Blogger LOK said...

Jeg er god til hemmeligheder!

Ej hvor er det da bare vildt for Jer!!

Selvfølgelig godkender samrådet Jer.

4:15 PM  
Blogger Diana said...

Årh svært at tøjle graviditetshormonerne i min ende... !
Hvor er det vildt... og hvor ville det bare være helt fantastisk for Jer! Krydser både arme og ben!!!

4:34 PM  
Blogger Askepot said...

Hvor vildt og fantastisk! Sig endelig til når vi må juble! Hvor er det bare spændende. Glæder mig til at høre mere...

6:39 PM  
Blogger Sechen said...

Puh, sidder og småtuder her foran skærmen! Hvor er det helt utrolig spændende!

Glæder mig til at læse mere!

9:21 PM  
Blogger Fru P said...

åh Signe hvor jeg glæder mig til at måtte juble - det er simpelthen en succes historie hvis alt går godt:-) kæmpe kram

8:11 AM  
Anonymous Anonym said...

Ihh.. Signe hvor er det vildt. Kan sørme godt forstå at I er helt rundt på gulvet! Alt er krydset for jer! Knus, Betty

10:50 AM  
Blogger Håbet said...

Hold da op, hvor er det fantastisk! Krydser for at det hele lykkes. Det er jo helt overvældende:)

11:00 AM  
Blogger Monica said...

Signe ... jeg har næsten tårer i øjnene af bar glæde på jeres vegne. Hvor er det stort - og jeg håber virkelig, at det lykkes.
Monica aka Qvinden

10:06 AM  
Blogger Heidi said...

Hej Signe
Har lige været fraværende nogle uger (bare vent det er hårdt at være tvillingempr :-)) pg så kommer jeg ind og ser sådan en update... Hvor jeg håber alt går godt. Glæder mig til at høre nyt.
Heidi

7:26 PM  
Blogger Solsikke said...

Hjælp, Signe. Jeg sidder her med gåsehud over hele kroppen og glæder mig til du skriver at alt er i orden og I er på vej ned og hente dem.

Tænk at vente så længe og så pludselig være forældre til TO!

Jeg holder fingrene krydsede!

Kæmpe kram,
Solsikke

2:59 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg krydser fingre for, at I snart får en god afklaring!

10:28 PM  

Send en kommentar

<< Home